شناسهٔ خبر: 67271981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سرنوشت کشور رقم خواهد زد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می توانیم سرنوشت مطلوبی را برای کشور رقم خواهد خورد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می توانیم سرنوشت مطلوبی را برای کشور رقم خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست ۱۲۵ شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مدیران استانی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت رخداد حادثه تلخ و عظیم برای رئیس جمهور محبوب مردمی و خدوم کشورمان حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان گفت: امیدواریم همه بتوانیم در حوزه کاری خود از فرهنگی که ایشان پایه گذاری کردند بهره برده و تفکر و راه و رسم شهید رئیسی را که ادامه همان راه و رسم شهید رجایی است، به منصه ظهور برسانیم و هریک از ما از مروجین فرهنگ مکتبی و جهادی دولت خدمتگزار باشیم و موجب شادی و رضایت مردم عزیز و گران‌سنگ استان قزوین شویم.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سرنوشت کشور رقم خواهد زد

براتی تصریح کرد: نشست ۱۲۵ شورای فرهنگ عمومی استان با دو دستور کار با موضوع بررسی راهکارهای افزایش مشارکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و برنامه ریزی هرچه بهتر برای اشاعه فرهنگ غدیر برگزار شده و از راهنمایی‌ها و مشورت همه بزرگان در این خصوص استفاده می کنیم.

وی گفت :انتخابات موضوع روز جامعه و کشور است و یکی از دغدغه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تعلق دارد و امیدواریم هر یک از ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی استان و فعالان اجرایی اداری استان سهمی در زمینه این موضوع داشته باشیم و در دستور کار خودمان چه به لحاظ سازمانی و حرفه‌ای و چه به لحاظ یک شهروند ایرانی ارزشمند، پرداختن به آن را به نحو احسن داشته باشیم.

این مدیر فرهنگی بیان کرد: همکاران نسبت به موضوع دستگاهی خود یا در زمینه مشارکت اگر اقداماتی را طراحی کرده اند که نسبت به این موضوع اهتمام ورزیده و مورد توجه باشد، جهت تنویر افکار همگان و افزایش شور و هیجان انتخاباتی و نشاط سیاسی در سطح جامعه اجرایی و کارمندی استان مطرح کنند تا مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: با مشورت حضرت آیت الله عابدینی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین موضوع انتخابات را در دستور کار این جلسه از نشست شورای فرهنگ عمومی استان قرار دادیم تا هم اطلاع رسانی مفیدی صورت گیرد و هم احیاناً اگر بزرگان نکات کلیدی و پیشنهادات راهبردی در این خصوص دارند، عنوان کنند تا استفاده مطلوبی را در تحقق آنها داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما