شناسهٔ خبر: 67271879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأمین تعرفه مورد نیاز رأی برای خراسان جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: تعرفه رأی به تعداد مورد نیاز برای انتخابات ۸ تیر در استان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ستاد انتخابات استان گفت: ارتباطات ثابت و همراه در شعب اخذ رأی استان برقرار شده است و اکنون مشکلی به لحاظ زیرساخت ارتباطی نداریم.

او افزود: زیرساخت ارتباطات برای اخذ رأی مردم بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه دستگاه‌های متولی پای کار هستند.

طالبی تصریح کرد: دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های مورد نیاز به اندازه کافی از مرکز به خراسان جنوبی منتقل و تأمین شده است که در زمان مقتضی به فرمانداری‌ها منتقل خواهد شد و به اندازه کافی تعرفه رأی در استان تأمین شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر همراهی و تعامل همه متولیان در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان بیان کرد: باید مسئولان شعب، رأی تک تک افراد را حتی در مناطق دوردست اخذ کنند.

او با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد انتخابات استان عنوان کرد: با اقدامات انجام شده و پیش بینی‌های صورت گرفته آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد و نیروی کافی برای تأمین امنیت انتخابات از سوی فراجا تأمین شده است.

طالبی بیان کرد: پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات از سوی کمیته پشتیبانی انجام شده و عمده پشتیبانی‌ها به صورت متمرکز انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: رصد و مراقبت‌های امنیتی و انتظامی انجام می‌شود که تاکنون در این خصوص مشکلی نداشته‌ایم، اما رصد و مراقبت باید مداوم باشد.

نظر شما