شناسهٔ خبر: 67271811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

کامبک شاگردان دالیچ مقابل آلبانی تکمیل نشد؛ کرواسی در آستانه وداع از یورو

خبرگزاری ایرنا

دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ با تساوی کرواسی و آلبانی در دیداری تماشایی، آغاز شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار نخست دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، تیم ملی کرواسی از گروه دوم به مصاف آلبانی رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

کرواسی که با عنوان سومی جام‌جهانی در این رقابت‌ها حضور دارد در دیدار نخست خود با نتیجه ۳ بر صفر برابر اسپانیا شکست خورد و آلبانی نیز در بازی اول خود در شرایطی که از ایتالیا پیش افتاده بود در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برابر آتزوری، متحمل شکست شد.

شاگردان سیلوینیو برزیلی در دقیقه ۱۱ بازی برخلاف انتظار روی سانتر گل آسانی و ضربه کاظم لاچی موفق شدند دروازه کرواسی را باز کنند و نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آلبانی به پایان رسید.

شروع نیمه دوم آغاز بازی طوفانی کروات‌ها بود. در دقیقه ۷۴ بعد از حملات فراوان شاگردان دالیچ، روی پاس بودمیر و توسط آندری کراماریچ موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه آلبانی کنند. ۲ دقیقه بعد روی اشتباه بازیکنان آلبانی و کلاوس جاسولا بازیکن این تیم، دروازه آلبانی برای دومین مرتبه باز شد تا کروات‌ها از حریف خود پیش باشند.

دقیقه ۹۵ بازی در شرایطی که انتظار می‌رفت کرواسی بازی را با برتری به پایان برساند، اما کلاوس جاسولا که به اشتباه دروازه خودی را باز کرده بود، گل مساوی را به ثمر رساند.

با این تساوی هر دو تیم یک امتیازی شدند تا شانس کمی برای صعود داشته باشند، چراکه کرواسی در بازی آخر به مصاف ایتالیا می‌رود و آلبانی با اسپانیا روبه‌رو خواهد شد.

ترکیب اولیه دوم تیم:

آلبانی:

استراکوشا، هیسای، آیتی، جیمسیتی، میتای، رمضانی، اصلانی، اسانی، بایرامی، لاچی و مانای

سرمربی: سیلوینیو

کرواسی:

لیواکوویچ، یورانوویچ، سوتالو، گواردیول، پریشیچ، مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ، مایر، پتکوویچ و کراماریچ

سرمربی: دالیچ

نظر شما