شناسهٔ خبر: 67271705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش جالب ستاره به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال: آنجا بازی کردن و گل زدن راحت‌تر است

مهاجم تیم ملوان در خصوص وضعیت خود در فصل آینده رقابت های لیگ برتر گفتگویی انجام داده است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد رضا سلیمانی مهاجم تیم ملوان که عملکرد خوبی در لیگ فصل بیست و سوم داشت از آخرین شرایط خودش و تصمیماتش برای فصل آینده صحبت هایی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

مذاکره تیم پرسپولیس با تو صحت دارد؟

 هر بازیکنی در ایران طبیعتاً دوست دارد که در یکی از سه تیم مطرح ایران یعنی سپاهان، پرسپولیس و استقلال بازی کند اما صحبت رسمی با من نشده و حرف‌هایی که زده می‌شود تا روی کاغد نیاید مثل پولی است که هنوز در جیب نرفته است. نقل‌وانتقالات هم هنوز شروع نشده و حرف‌ها بیشتر بر اساس گمانه‌زنی است، به همین دلیل باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و قسمت چه می‌شود. 

بازی در تیم‌های بزرگ برای یک مهاجم چه شرایطی دارد؟

 من فکر می‌کنم بازی در تیم‌های بزرگ راحت‌تر است چون مهاجم در این تیم‌ها شانس بیشتری برای گلزنی پیدا می‌کند و پاس گل بیشتری از هافبک‌ها و جناحین برای او مهیا می‌شود به همین دلیل من هم بدم نمی‌آید که چالش حضور در یک تیم بزرگ را تجربه کنم. 

رفتن یا ماندن تارتار چقدر در ماندن یا جدایی‌ات تأثیر‌گذار خواهد بود؟

 خیلی، چون او سرمربی من بود به همین دلیل گوش‌بزنگ هستم تا ببینم چه تصمیمی می‌گیرد و برای فصل آینده چه خواهد کرد. 

قراردادت با ملوان تمام شده؟

 بله قراردادم با ملوان تمام شده و من به عنوان بازیکن سرباز در این تیم حضورداشتم که تمام شد.

در لیگ بیست و سوم تا رده دوم و سوم هم بالا آمدید اما چرا در ادامه لیگ تا رده ششم پایین رفتید؟

 بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را انجام دادند و بهترین نتیجه تاریخ ملوان را در لیگ برتر رقم زدند که فکر می‌کنم رده قابل قبولی برای مردم انزلی و خودمان و کادر فنی‌ تیم کسب کردیم که راضی‌کننده بود و فصل را به شکل خیلی خوبی به اتمام رساندیم. این جایگاه درحالی برای تیم ما رقم خورد که بودجه باشگاه ما اصلاً با بعضی از تیم‌ها قابل قیاس نیست و خیلی فاصله دارد و همین ارزش مقام کسب شده‌ ما را نشان می‌دهد.

به نظرت بهترین مهاجمان لیگ در این فصل لیگ برتر چه بازیکنانی بودند؟

 از نظر من خودم و رضا جعفری که کنارم بازی می‌کرد بهترین بودیم و فراتر از تصور کار کردیم و فکر می‌کنم این توانایی را داشته باشیم که حتی برای تیم ملی هم بتوانیم مثمرثمر باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما