شناسهٔ خبر: 67271703 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

جم کلش آف کلنز بخریم یا نخریم؟

برای پاسخ به سوال جم کلش آف کلنز بخریم یا نخریم؟ باید ابتدا چندین نکته مختلف را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی خرید جم در بازی کلش به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه فوق العاده‌ای در هنگام بازی کردن داشته باشید و به سرعت نیز در کلش پیشرفت کنید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

جم در اصل در این بازی به عنوان پول درون برنامه‌ای شناخته می‌شود و خرید آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید روش‌های بیشتری را برای لول آپ کردن سریع‌تر اکانت خود در اختیار داشته باشید. همچنین در کلن‌های لول بالا و همچنین وار‌ها نیز داشتن جم می‌تواند کمک زیادی به شما در ارتقا ساختمان‌ها نماید.

اهمیت جم در بازی کلش آف کلنز

به طور کلی جم کلش آف کلنز به انواع یک عنصر مهم در کلش آف کلنز شناخته می‌شود. کاربرد‌های این آیتم بسیار زیاد است و اگر به صورت حرفه‌ای درحال تجربه آن هستید، به خوبی اهمیت آن را درک خواهید کرد. با استفاده جم شما قادر هستید تا کار‌هایی مانند استخدام نیروها، لول آپ کردن ساختمان‌ها و لول آپ کردن قهرمانان بازی را کاهش دهید و با این روش سرعت پیشرفت خود را چند برابر کنید.

تمام ساختمان‌های داخل بازی کلش آف کلنز به منظور لول آپ شدن و رسیدن به سطح بعدی نیازمند مقداری زمان هستند. این در حالی است که برای لول آپ کردن آن‌ها از تان هال تا برج‌های دفاعی، شما نیازمند صرف طلا و اکسیر هستید، به همین دلیل داشتن جم به شما کمک می‌کند تا در مصرف منابع صرفه جویی کنید یا با انجام ارتقا سریع در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بتوانید کار خود را پیش ببرید.

ساخت سریع ارتش به کمک جم

یکی از کاربرد‌های اصلی جم کلش آف کلنز، ساخت سریع ارتش است. اگر شما می‌خواهید از یک بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن انتقام بگیرید یا اینکه وارد یک جنگ شده اید، می‌توانید به واسطه جم، ارتش و سلاح های بازی خود را سریع‌تر تشکیل دهید. به کمک این شیوه با پرداخت مقداری جم می‌توانید نیرو‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد کنید. برای ساخت ارتش آموزش دادن هر واحد نیازمند مقداری زمان است. این در حالی است که نیرو‌های قوی تر، زمان بیشتری را برای آماده شدن نیاز دارند و شما قادر هستید با پرداخت جم زمان آموزش را کاملا از بین ببرید.

ارتقا ساختمان‌ها و تان هال

اگر تمام ساختمان‌های خود را به حداکثر سطح مورد نظر برده اید، برای اینکه بتوانید از ساختمان‌های جدید و قوی تری برخوردار باشید، باید تان هال خودتان را ارتقا دهید. زمانی که برای ارتقا تان هال شما باید صرف کنید، بسیار زیاد است، مخصوصا در تان‌های لول بالا، این مقدار تا ۱۵ الی ۳۰ روز نیز می‌رسد. به همین دلیل با داشتن جم یا خرید جم می‌توانید این زمان را به صرف کاهش دهید. یکی از کاربرد‌های دیگر جم در ارتقا ساختمان‌ها می‌باشد. به عنوان مثال اگر وارد یک وار در کلن خود شده اید، با پرداخت جم می‌توانید ساختمان‌های خود را سریعا لول آپ کنید و در وار‌ها به پیروزی برسید. پیروزی در وار‌ها به شما مقدار زیادی منابع می‌دهد و اگر کل شما لول بالا باشد، این مقدار چندین برابر نیز می‌شود.

لول آپ کردن قهرمانان در بازی

با داشتن جم و خرید آن، شما قادر هستید در مدت زمان کوتاهی، لول قهرمان خود را افزایش دهید. به طور کلی این ویژگی باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید قهرمان خود را به سطح نهایی برسانید. البته کارت‌ها و کتاب‌هایی نیز در بازی برای انجام این کار وجود دارد، اما جم بازی کلش آف کلنز راه حل بسیار سریعی است. قهرمانان در بازی اهمیت ویژه‌ای دارند، زیرا هر کدام دارای قدرت‌های منحصر به فردی هستند و با تقویت آنها، می‌توانید صدمات بسیار جدی را به دشمن خود وارد کنید. این در حالی است که قهرمانان بعد از رسیدن به یک سطح خاص می‌توانند برای شما نیرو‌هایی را نیز ظاهر کنند که در برخی موارد، می‌توانند تعیین کننده پیروزی شما باشند.

جم کلش آف کلنز بخریم یا نخریم؟

خرید بوک و ابزار‌های مختلف

در بخش فروشگاه بازی، گا‌ها آیتم‌های مختلفی وجود دارند که به صورت تخفیفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این آفر‌ها دارای زمان خاصی هستند یا بسیار محدود ارائه می‌شوند، به همین با خرید جم کلش، می‌توانید این موارد را در بازی تهیه کنید و در زمان درست از آن‌ها استفاده کنید. به کمک این روش شما توانایی خرید انواع بوک یا جعبه‌های منابع را خواهید داشت تا بتوانید از آن‌ها در وار یا لول آپ کردن ساختمان‌های خود استفاده کنید. به طور کلی بیشتر این آیتم‌ها با ارزش هستند و می‌توانند هزینه ارتقا، زمان ساخت نیرو‌ها و بسیاری از موارد دیگر را کاهش دهند، به همین می‌توانید به صورت روزانه سه تا از این آیتم‌ها را که به صورت محدود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد را تهیه کنید.

چگونه با امنیت کامل جم کلش آف کلنز بخریم؟

خرید جم کلش آف کلنز به دلیل نبود امکان پرداخت مستقیم از طریق سامانه فروشگاهی سوپرسل در ایران به واسطه، سایت‌های مختلف انجام می‌شود. به همین دلیل ونوم استور به عنوان یک مرجع معتبر و قانونی تلاش کرده است تا بسته‌های مختلف جم موجود در بازی کلش آف کلنز را در اختیار کاربران قرار دهد تا افراد مختلف بتوانند با خیال راحت جم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

جم کلش آف کلنز بخریم یا نخریم؟

انتخاب یک وب سایت خوب و مطمئن به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت بتوانید پرداختی‌های خود را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز بتوانید جم‌های خود را دریافت کنید. همچنین سایت‌های معتبر قیمت تمام شده جم کلش آف کلنز را براساس، قیمت موجود در خود بازی اعلام می‌کنند و این موضوع سبب کاهش هزینه‌های شما در خرید جم می‌شود، به همین دلیل حتما در هنگام خرید به اعتبار سایت توجه کنید.

جم کلش آف کلنز بخریم یا نخریم؟

به طور کلی پاسخ دادن به این موضوع کاملا بستگی به فرد دارد. در صورتی که نیاز دارید سریع‌تر پیشرفت کنید و در سطح بازیکنان حرفه‌ای قرار بگیرید یا بتوانید در وار‌ها شرکت کنید و رتبه بیشتر را کسب کنید و اکانت خود را سریع‌تر لول آپ کنید، به جم کلش نیاز پیدا خواهید کرد. همچنین خرید و داشتن جم در بازی کلش آف کلنز بخش‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که استفاده از آن‌ها می‌تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. افرادی که می‌توانند زمان زیادی را صرف بازی کنند، با خرید جم می‌توانند سرعت پیشرفت خود را در مراحل ابتدایی یا نهایی بازی افزایش دهند و با این روش راحت‌تر رشد پیدا کنند.

نظر شما