شناسهٔ خبر: 67271248 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جاده چالوس باز شد

مدیرکل عملیات و مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: بارش‌های اخیر موجب انسداد در محور چالوس شده بود که با بازگشت شرایط جوی به حالت عادی، این محور بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین غلام عباس بهرامی‌نیا مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش‌های اخیر موجب انسداد در محور چالوس شده بود، گفت: با صدور هشدارهای نارنجی هواشناسی در پی بارش‌های رگباری شاهد ریزش کوه و سیلابی شدن مسیر جاده چالوس بودیم.

مدیرکل عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در ادامه تاکید کرد: به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی جانی، مالی و… به مردم با تأیید پلیس راهور بنا شد از روز گذشته (سه شنبه، ۲۹ خردادماه) تا اطلاع ثانوی این محور مسدود شود.

وی گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون در فصل گرما هستیم حتی اگر مقدار بارش‌ها اندک باشد، جاده‌های چالوس مستعد سیل و آب‌گرفتی هستند. البته جمعه هفته گذشته نیز با وقوع سیل به ۱۵ دستگاه خودرو خسارت جدی وارد شد به همین برای پیشگیری از موارد احتمالی در پی هشدار نارنجی هواشناسی تا زمانی که شرایط جوی نرمال اعلام شود، این محور مسدود شد.

بهرامی نیا تاکید کرد: با توجه به بازگشت شرایط جوی به حالت عادی، هم اکنون این محور بازگشایی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما