شناسهٔ خبر: 67271176 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نتانیاهو: در چندین جبهه درگیر جنگ هستیم

ایرنا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با گذشت حدود ۹ ماه از جنگ علیه نوار غزه اذعان کرد که این رژیم در چندین جبهه درگیر جنگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با اشاره به درگیری این رژیم در چندین جبهه جنگ، گفت که این رژیم با چالش‌های بزرگ و تصمیمات سخت مواجه است.

وی گفت: اکنون زمان مناسبی برای سیاست‌های خُرد و قانون‌گذاری‌هایی که ائتلاف حاضر برای نبرد جهت پیروزی را به خطر می‌اندازد، نیست.

نتانیاهو که با گذشت حدود ۹ ماه از جنگ علیه نوار غزه نتوانسته اهداف اعلامی رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه اعم از آزادسازی اسرای صهیونیست و نابودی حماس را محقق کند، مدعی شد: ما باید همگی بر شکست دادن حماس، بازگرداندن همه گروگان‌ها (اسرا) و آوارگان در شمال و جنوب، متمرکز شویم.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما