شناسهٔ خبر: 67271016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد؛

ویژه برنامه‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی در دهه امامت و ولایت

مشهد- معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از اجرای ویژه برنامه‌های حمایتی از اقشار خاص و ایتام سادات در دهه ولایت و امامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر رئیسیان زاده اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اقدامات حمایتی از اقشار خاص با همکاری کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور انجام می‌شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن بزرگ «باباعلی» با موضوع یتیم نوازی و تفقد از فرزندان یتیم با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور برگزار می‌شود که برنامه محوری این جشن روز جمعه ۱ تیر با حضور ۳۵۰۰ یتیم در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه بعدی تکریم یک هزار و ۱۴۰ خانواده سادات سراسر کشور شامل خانواده شهدا و جانبازان نمونه، اساتید حوزه تربیتی و ورزشی، سادات دارای بیماری صعب العلاج و سادات محروم توسط خادمین و اهدای هدیه به مناسبت عید غدیر به این افراد خواهد بود.

رئیسیان زاده ادامه داد: این برنامه در مشهد برای ۱۱۰ خانواده اجرا شده و بسته‌های معیشتی شامل سبد میوه، شیرینی و هدایای کودکان، به آنها تقدیم خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه «سفره های علوی»، هم گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده یک میلیون وعده غذایی، برای پذیرایی از گروه‌های آسیب دیده اجتماعی یا گروه‌های خدمتگزار اجتماعی به صورت مشارکتی، انجام خواهد شد.

وی گفت: در طرح «ایران خانه حضرت رضا علیه السلام» که در دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود به ۵۰۰ محفل خانگی، اقلام غذایی مانند برنج و روغن جهت پخت ۵۰ هزار وعده غذایی تبرکی جهت توزیع در جشن‌های محلی و حاشیه شهر اهدا می‌شود.

رئیسیان زاده بیان کرد: برنامه بعدی ما اجرای طرح مهر درخشان با موضوع اعزام یک هزار و ۲۰۰ نفر از سادات محروم زیارت اولی به مشهد مقدس و پذیرایی سه روزه از آنان در این شهر خواهد بود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از بهره برداری از سامانه اهدای بسته‌های حمایتی در قالب فروشگاه اینترنتی اختصاصی در ایام دهه ولایت خبر داد و گفت: در قالب این سامانه، اولین اقدام ارائه بن خرید البسه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به دو هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام استان سیستان و بلوچستان و خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی است که انجام می‌شود.

نظر شما