شناسهٔ خبر: 67271004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد؛

بهره مندی از ظرفیت بسیج حقوقدانان در راستای مطالبه‌گری و صیانت از حقوق عامه در مازندران

«پوریانی» گفت: بسیج حقوقدانان استان مازندران ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید از این ظرفیت در راستای مطالبه گری، صیانت از حقوق عامه و ارتقای فرهنگ صلح و سازش در استان استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عباس پوریانی» رئیس کل دادگستری مازندران امروز در نشست هیات اندیشه ورز بسیج حقوقدانان استان، اظهار داشت: بسیاری از اهداف مدنظر بسیج حقوقدانان استان، سالهاست در معاونت‌های مختلف دادگستری مازندران مانند معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حل اختلاف در حال پیگیری است و با توجه به اهداف مشترک فی مابین، می‌توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت در راستای مواردی مانند ترویج فرهنگ صلح و سازش و اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به لزوم ارتقای دانش و آگاه سازی مردم نسبت به موضوعات حقوقی، به ظرفیت بالای بسیج حقوقدانان استان اشاره کرد و افزود: دادگستری استان مازندران آمادگی کامل دارد، ضمن انعقاد تفاهم نامه با بسیج حقوق دانان استان، از این ظرفیت در راستای نیل به اهداف مشترک، مانند مطالبه گری، صیانت از حقوق عامه و دیگر موضوعات ملی و استانی استفاده کند.

پوریانی، نقش صدا و سیما و مطبوعات را در فرهنگ سازی و شناساندن اهداف و ماموریت‌های بسیج حقوقدانان بسیار موثر عنوان کرد و ادامه داد: می‌توان از ظرفیت بسیج در راستای فرهنگ سازی و کاهش پرونده‌های ورودی پرونده به محاکم قضایی استان استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: باید با بهره مندی از همه ظرفیت ها، بستر‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

در ادامه سایر حاضرین در جلسه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موارد مطروحه پرداخت و در خصوص این موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما