شناسهٔ خبر: 67270996 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین

صاحب‌خبر -

در "سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین" بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین به دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد اهدا گردید.

به‌گزارش روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در تداوم موفقیت‌‌های خود در مراسمی با عنوان سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین که در روز چهارشنبه 30خردادماه1403 در محل سالن‌همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، موفقیت دیگری کسب کرد و لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین و نشان 5 ستاره مدیریت به مدیرعامل این بانک دکتر مجید قاسمی اهدا گردید.

کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین

این اجلاس با محوریت بررسی فرصت‌ها، تهدید‌ها و تحقق رونق تولید با ایجاد بستری برای تعامل بین سازمان‌ها و شرکت‌های توانمند و کارآفرین کشور برنامه‌ریزی و با حضور برندهای شاخص کشور، مدیران بخش دولتی و خصوصی، اساتید، کارشناسان و صاحبان کسب‌وکارهای تولیدی و خدماتی برگزار شد. در این رویداد ضمن مرور جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه مدیریت کسب وکار و هم‌اندیشی در ابعاد مختلف مرتبط با حوزه برندینگ، پس از ارزیابی تخصصی ساز‌مان‌ها بر اساس شاخص‌های عملکردی و سوابق آن‌ها، سازمان‌های برگزیده انتخاب و از ایشان تقدیر به عمل آمد. در همین راستا مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در ادامه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی این بانک، مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است مجموعه اقدامات بانک پاسارگاد در حوزه‌‌های مختلف تا‌کنون باعث ایجاد حدود 220 هزار شغل مستقیم و 520 هزار شغل غیرمستقیم شده‌ است.

از جمله موفقیت‌های دیگر بانک پاسارگاد در سه ماه ابتدایی سال جاری، می‌توان به کسب تندیس و لوح مسئولیت‌های اجتماعی سازمان یونسکو و کسب رتبه 218 در رتبه‌بندی 500برند بانکی برتر جهان    (TOP 500 Banking Brands) در سال 2024 میلادی به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی 500برند بانکی برتر جهان طبق اعلام نشریه معتبر بنکر اشاره کرد.

نظر شما