شناسهٔ خبر: 67270992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دنیا نظاره گر عملکرد ملت ایران در پای صندوق های رای است

معاون بسیج مستضعفان: همه دنیا، برای مشاهده عملکرد ملت ایران درهشتم تیر به نظاره نشسته‌اند.

صاحب‌خبر -

دنیا نظاره گر عملکرد ملت ایران در پای صندوق های رای است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفان در ویژه برنامه گرامیداشت «روز ملی بسیج اساتید» به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در تالار «ابن سینا» دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جمهوری اسلامی یکی از اعضای باشگاه صلح‌آمیز هسته‌ای دنیاست و با وجود اینکه می‌دانند ایران هیچگاه بدنبال دستیابی به اینگونه سلاح‌ها نبوده و نیست، اما موضوع سلاح هسته‌ای جز بهانه‌ای علیه کشور ما نیست، و دعوای دشمنان بر سر پیشرفت علمی ایران است.
سردار حسین معروفی، با بیان اینکه سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی در دنیای امروز به عنوان ناکارآمدترین تسلیحات نظامی محسوب می‌شود، افزود: ما بر اساس فتوای امام، دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی را حرام می‌دانیم.
وی ادامه داد: مردم ایران هوشمند هستند و در ۴۶ سال گذشته ثابت کردند که هرگاه منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر باشد، از منافع خود دفاع خواهند کرد.
وی شهید رئیسی را رییس جمهوری به تمام معنا مردمی دانست که فاصله بین صف و ستاد را کاهش داد و گفت: اولویت امروز ما تلاش برای بالابردن مشارکت شهروندان در انتخابات است و همه دنیا در این دوران برای مشاهده عملکرد ملت ایران به نظاره نشسته‌اند.
سردار معروفی افزود: امروز نیازمند حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات هستیم چرا که حضور حداکثری امنیت‌آور است و دست برتر، تولید قدرت، امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورد.
وی با بیان اینکه امروز به حضور معنادار و هوشمندانه ملت ایران مانند ۴۶ سال گذشته نیاز داریم، گفت: اساتید بسیجی دانشگاه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند و باید سوالات و گره‌های ذهنی جوانان را در جلسات مختلف کوچک و خانوادگی باز کنند.
در مراسم امروز از ۴۰ استاد برجسته علمی و فرهنگی دانشگاه‌های استان اصفهان تجلیل شد.

نظر شما