شناسهٔ خبر: 67270881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان خبر داد

وضعیت نامطلوب آسفالت ۷۰ مدرسه در کاشان

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت برخی مدارس کاشان گفت: از ۲۹۰ مدرسه‌ای که در آن حضور پیدا کردم، ۷۰ مدرسه آن وضعیت آسفالت نامطلوبی دارند و لازم است دستورات لازم در زمینه بهبود این شرایط صادر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز _چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در نشست ائمه جمعه شمال استان اصفهان با استاندار اصفهان اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند احتجاب مسئولان از مردم کم شود حضور در نماز جمعه است.

وی ضمن تاکید بر دیدارهای مستمر مسئولان با مردم افزود: یکی از موضوعات و دغدغه‌ها آسفالت مدارس است و از این رو لازم است با پیگیری‌های صورت گرفته مقدار قیر تخصیص یافته به اداره کل اصفهان افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب آسفالت برخی مدارس کاشان ابراز داشت: از ۲۹۰ مدرسه‌ای که در آن حضور پیدا کردم، ۷۰ مدرسه آن وضعیت آسفالت نامطلوبی دارند و لازم است دستورات لازم در زمینه بهبود این شرایط صادر شود.

وی ضمن اشاره به پل شاهزاده حسین منطقه اردهال کاشان گفت: با توجه به شرایط و موقعیت ویژه منطقه اردهال و برگزاری مراسمات ویژه در آن منطقه نظیر مراسم جهانی قالی‌شویان لازم است پیگیری لازم در زمینه ساخت و اتمام آن صورت پذیرد.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز در این نشست ضمن اشاره به دغدغه‌های مهم ائمه جمعه اظهار داشت: سفر دبیرخانه‌ای دارد که با محوریت فرماندار و پیگیری صورت گرفته مصوبات اجرایی و محقق شده است و اجرای مصوبات به پیگیری‌های صورت گرفته بستگی دارد.

حمیدرضا محمدی فشارکی نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۰‌.۵ کیلومتر از جاده کاشان - برزک آماده افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: دو پل اسحاق‌آباد و سادیان نیز برای افتتاح و بهره‌برداری نیازمند اعتبار است که پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ساخت پاسگاه در منطقه راوند کاشان و لزوم تخصیص بودجه برای ساخت این مکان گفت: شهرک ماهیان زینتی نیز حلقه چاه برای آن اختصاص پیدا کرده که پیگیری لازم برای این مهم نیز صورت گرفته است.

نظر شما