شناسهٔ خبر: 67270624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بازداشت مردی که دختری جوان را اغفال کرد

رئیس پلیس اگاهی پایتخت از دستگیری فردی که دختری جوان را به بهانه ازدواج فریب و از خانه پدری‌اش فراری داده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: چندی قبل زن میانسالی به اداره‌ چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفته و به کارآگاهان گفت که دختر جوانش به بهانه رفتن به کلاس سفالگری از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته و تلفن‌ همراهش هم خاموش است. این زن گفت که بستگان نیز خبری از او ندارند نگران است که بلایی بر سر دخترش آمده باشد.

وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که دختر جوان به کلاس خود مراجعه نکرده و با پسر جوانی قرار ملاقات داشته است.در ادامه تیم جنایی با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که پسر جوان فردی بیکار است که با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده ازدواج داده و او را به یکی از شهرستان‌های استان البرز برده است.

رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی کرده و متوجه شدند که دختر جوان با پسر جوان در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در یک عملیات پلیسی بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج اعتراف کرد. در همین راستا نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

نظر شما