شناسهٔ خبر: 67268850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج

رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شد. به گزارش اعتمادآنلاین، سردارعلی ولی پور گودرزی گفت: چندی قبل زن میانسالی به اداره‌ چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه رفتن به کلاس سفالگری از خانه خارج

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه ازدواج با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردارعلی ولی پور گودرزی گفت:  چندی قبل زن میانسالی به اداره‌ چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و به  کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه رفتن به کلاس سفالگری از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته و تلفن‌ همراهش خاموش است و بستگان نیز خبری از او ندارند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، دختر جوان به کلاس خود مراجعه نکرده و با پسر جوانی قرار داشته است.

سردار گودرزی گفت:  تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی پی بردند پسر جوان  که بیکار است، با چرب‌زبانی به دختر جوان وعده ازدواج داده و او را به یکی از شهرستان‌های استان البرز برده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: کارآگاهان  در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه مورد نظر را شناسایی کردند و متوجه شدند دختر و پسر جوان در آنجا زندگی می‌کنند که متهم پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

 

منبع: etemadonline-664034

نظر شما