شناسهٔ خبر: 67270605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، نشان‌دهنده اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است

مشارکت حداکثری ملت در انتخابات، فواید و برکات فراوانی برای کشور در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، نشان‌دهنده اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: به لطف الهی و در‌ نتیجه درایت مسئولان و دست‌اندرکاران امر، شاهد بودیم که مراسمات تشییع و خاکسپاری شهدای خدمت در شهرهای مختلف و پس از آن ثبت‌نام داوطلبان انتخابات و طی شدن روند احراز صلاحیت آنها و همینطور دوران مربوط به تبلیغات کاندیداها، بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شد.


حجت‌الاسلام سرافراز در ادامه، تکیه نظام جمهوری اسلامی به مردم و دادن حق انتخاب به آنها را یک واقعیت روشن و ملموس عنوان کرد و گفت: به صورت میانگین، برگزاری سالی یک انتخابات در ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته، مؤید توجه ویژه و فوق‌العاده نظام جمهوری اسلامی ایران به خواست و رأی مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه که طی هفته‌های گذشته و به ویژه تشییع میلیونی و تاریخی شهدای خدمت در شهرهای مختلف دیدیم، بیانگر آن بود که مردم ایران اسلامی خواهان آن هستند که راه و مسیر خدمت شهید آیت‌الله رئیسی در کشور تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات، فواید و برکات فراوانی برای کشور در پی خواهد داشت که تولید قدرت در داخل کشور و ایجاد اقتدار در عرصه بین‌المللی، از مهمترین این فواید و برکات محسوب می‌شوند.

 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما باید بدانیم که هر میزان انتخابات با مشارکت بیشتر و افزون‌تر مردم برگزار شود، دشمنان نیز از مواضع خصمانه خود نسبت به ملت ایران عقب‌نشینی بیشتری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه اطمینان داریم این بار نیز تلاش‌های مذبوحانه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای، با شکست مواجه خواهد شد، گفت: انتخابات هشتم تیرماه، تکمیل کننده حماسه تشییع تاریخی شهدای خدمت است و مردم در این روز، با تشکیل صفوف فشرده در شعب اخذ رای، وفاداری خود را به نظام اسلامی، امامین انقلاب و شهدای خدمت نشان خواهند داد.

نظر شما