شناسهٔ خبر: 67270572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دکتر حامد شیرخدا؛

همه پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران مرهون مشارکت های سیاسی اجتماعی مردم است

معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست روشنگری و بصیرت افزایی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت:همه پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران مرهون مشارکت های سیاسی اجتماعی مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ،دکتر حامد شیرخدا، معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که صبح امروز از سوی قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد، ضمن برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق  قدرت و پیشرفت ایران اسلامی را به رخ دنیا کشید.
وی افزود: همه پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران مرهون مشارکت های سیاسی اجتماعی و عرق ملی مردم است. 
شیرخدا ادامه داد : مقام معظم رهبری از اوایل دهه هشتاد بود که فرمودند آمریکا رو به افول است و امروز پس از عملیات هایی همچون حمله به عین الاسد و همچنین وعده صادق می بینیم که این حکومت پرمدعا جرات حمله نظامی به میهن ما را ندارد و هیمنه اش در هم شکسته است.
معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات اهداف جمهوری اسلامی ایران را که شامل پیشرفت، استقلال و عزت مردم ایران است، تحقق می بخشد و دشمنان را از تلاش های چندین ساله ای که داشته اند ناامید خواهد ساخت.

نظر شما