شناسهٔ خبر: 67270563 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رنجبر:

دولت برای حل مشکل مستأجران کارگروه ویژه تشکیل دهد

صاحب‌خبر -
دولت برای حل مشکل مستأجران کارگروه ویژه تشکیل دهد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به مشکلات مستأجران برای پرداخت هزینه‌های رهن و اجاره از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا با تشکیل کارگروهی وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی ودیعه مسکن و ساماندهی بازار مسکن را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.
فضل‌الله رنجبر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 خردادماه) مجلس شورای در اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در بازه زمانی کنونی مستأجران که قشر ضعیف جامعه هستند با مشکلات متعددی مواجه بوده که نیازمند توجه جدی دستگاه‌های ذیربط برای حل مشکل آنها و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی برای تأمین هزینه‌های رهن و اجاره مسکن هستند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت رهن و اجاره مسکن عنوان کرد: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم این موضوع را به صورت جدی در قالب کارگروهی متشکل از مسئولان دستگاه‌های ذیربط در سطح استان‌ها و در مرکز و در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی از سوی بانک‌ها و نیز افزایش سهمیه پرداخت تسهیلات و ساماندهی این وضعیت پیگیری کند. همچنین لازم است پرداخت تسهیلات به ماه‌های بعد از فصل جابجایی مستأجران موکول نشود.
وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و امیدوارم مشکلات موجود حضور مردم در 8 تیرماه پای صندوق رأی انتخابات ریاست جمهوری را تحت‌الشعاع قرار ندهد و امیدوارم مردم با حضورشان و انتخاب رئیس جمهور آینده، مایه خیر و برکت و حل مشکلات کشور شوند. خواست مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری بوده و تحقق آن با پیگیری و حل مشکلات مردم صورت می‌گیرد.
رنجبر در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: پتروپالایشگاه آناهیتا کرمانشاه پس از 13 سال هنوز بلاتکلیف بوده و این پروژه از جمله مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه است. استانی که همواره رتبه اول یا دوم بیکاری را داشته اما این پروژه در انتظار تأمین منابع مالی برای حل مشکلات آن است./
پایان پیام

نظر شما