شناسهٔ خبر: 67270363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد

یائیر نتانیاهو که در میامی آمریکا زندگی می‌کند، همچنان با پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کند.

صاحب‌خبر -
پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم را مورد هجمه قرار داد.
 
به گزارش ایسنا، یائیر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تومر بار، فرمانده نیروی هوایی این رژیم را به شدت به باد انتقاد گرفت و نوشت: فرمانده نیروی هوایی در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) کجا بود و چه می‌کرد؟ اکنون تصمیم گرفته است که «زیو لوی» را به‌عنوان مربی برای نسل بعدی خلبانان نیروی هوایی منصوب کند.
 
براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، نتانیاهو در این پیام به بازنشر خبری پرداخت که مربوط به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ است و طی آن لیوی اعلام کرده بود که در اعتراض به اصلاحات قضایی در ارتش خدمت نخواهد کرد.
 
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هنوز به توئیت پسرش واکنش نشان نداده است.
 
یائیر نتانیاهو که در میامی آمریکا زندگی می‌کند، همچنان با پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کند.
 
پیش از این پسر نتانیاهو ویدیویی را از یک نظامی صهیونیست که خواستار شورش علیه «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شده بود، به اشتراک گذاشت تا بار دیگر به اوج گرفتن تنش‌های داخلی در اراضی اشغالی اشاره کند.
 
یائیر نتانیاهو ماه فوریه بابت منتشر شدن تصویری از او در منزلش در میامی آمریکا، آن هم در شرایطی که سربازان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ فراخوانده می‌شوند، مورد انتقادهای فراوان قرار گرفت. طبق آخرین اطلاعات، او تا آوریل همچنان در میامی بود و در کنسولگری رژیم صهیونیستی کار می‌کرد.
 
از هفتم اکتبر که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه به وجود آمده است.
 
در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است. طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای جنگ تا این لحظه به ۳۷ هزار و ۳۷۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۵ هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

نظر شما