شناسهٔ خبر: 67270067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تشریفات غیر ضروری مانع زندگی آسان و پایدار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج گفت: جوانان و خانواده ها باید با کنار گذاشتن تشریفات غیر ضرور، زمینه ازدواج آسان و پایدار را فراهم کنند. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج گفت: جوانان و خانواده ها باید با کنار گذاشتن تشریفات غیر ضرور، زمینه ازدواج آسان و پایدار را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از خیرین، خادمین و فعالین حوزه ازدواج، جمعیت و فرزند آوری و زوجین شاخص استان یزد با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و محمدی معاون امور جوانان این اداره کل ، حسینی مطلق مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، کارگران مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، بندگار رئیس مجمع خیرین استان و دیگر مسولین برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج گفت: جوانان و خانواده ها باید با کنار گذاشتن تشریفات غیر ضرور، زمینه ازدواج آسان و پایدار را فراهم کنند.

عزیزی بر توجه به جوانی جمعیت و فرزند آوری تاکید و اضافه کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم بر ازدواج و جوانی جمعیت اهتمام شده و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ و همچنین گذشتگان به خوبی می توان فهمید که کسانی که ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند به برکت ازدواج به تدریج به همه چیز در زندگی دست یافته اند و نباید مسائل اقتصادی بهانه ای برای عدم ازدواج و تشکیل خانواده شود.

انتهای پیام/

نظر شما