شناسهٔ خبر: 67270062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از سه تیم تماس گرفتند و دوست دارم بمانم اما...

آژیر جدایی محرم: بودجه نباشد، می‌روم!

سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد از دو سه تیم پیشنهاد دارد اما در صورتی که با بودجه پیشنهادی‌اش موافقت نشود، این تیم را ترک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و قبل از مسابقه مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی خبری درباره تمدید قرارداد محرم نویدکیا با نارنجی‌پوشان منتشر شد. با وجود اعلام رسمی باشگاه مس رفسنجان مبنی بر توافق دو طرف برای ادامه همکاری در فصل آینده اما نویدکیا امروز در نشست خبری خود حرف‌های دیگری بر زبان آورد.

نویدکیا در کنفرانس قبل از دیدار فینال حذفی مقابل سپاهان اصفهان اعلام کرد که از دو سه باشگاه لیگ برتری پیشنهادهایی را دریافت کرده اما همه چیز را به بعد از بازی روز پنجشنبه موکول کرده است.

2045403

وقتی از سرمربی مس رفسنجان درباره انتشار خبر توافق با مس برای فصل آینده سوال شد، او گفت: «من با مدیرعامل صحبت کردم، با هم به توافقات نسبی هم رسیدیم که همکاری کنیم. درباره بودجه سال آینده باید جمع‌بندی شود که یک کار منظم و خوب انجام بدهند تا با همدیگر این مسیر را جلو ببریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم کارمان را انجام بدهیم. چون اینجا حس خوبی دارم. آدم‌های خیلی خوبی هم هستند، مردم شهر هم واقعا احترام می‌گذارند. با این حال اگر شرایط بودجه‌ای ما به جایی نرسد، خب مطمئنا نمی‌توانم تیم خوبی درست کنم و بعد باید شرمنده باشگاه و هوادارانش باشم. آن زمان این بحث‌های احساسی برایم پیش می‌آید که چرا تصمیمات احساسی گرفتم.»

با این وضعیت به نظر می‌رسد محرم نویدکیا نسبت به دریافت بودجه پیشنهادی خود از باشگاه مس رفسنجان چندان امیدوار نیست. سرمربی مسی‌ها پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر دارد و با توجه به شرایط موجود بعید است که به کارش با مس ادامه بدهد. مگر اینکه اتفاق خاصی درباره مشکلات مالی مس رفسنجان و مسائل بودجه‌ای فصل بعد پیش بیاید.

نظر شما