شناسهٔ خبر: 67269970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایران با ۱۷ نماینده در شمشیربازی قهرمانی آسیا به میدان می‌رود

تهران- ایرنا- تیم‌های شمشیربازی ایران در اسلحه‌های سابر، اپه و فلوره مردان و زنان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم کویت می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در سال جاری به میزبانی کویت در شرایطی برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان از دوم‌ تیرماه باید به مصاف رقبای خود بروند.

علی پاکدامن، فرزاد باهرارسباران، محمد رهبری، محمد فتوحی، نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی، پریماه برزگر در سابر آقایان و بانوان، محمد اسماعیلی، محمد رحیمی، محمد رضا وثوقی، بهنام بیک و ریحانه رضایی و کیمیا رضایی در اپه مردان و زنان و زهرا کارگر، کیمیا معتمدی و شیدا حسینی در فلوره بانوان؛ نفرات اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

تیم اسلحه سابر مردان امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) همراه با پیمان فخری عازم کویت می‌شود و سایر ملی‌پوشان نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی راهی این رقابت‌ها خواهند شد.

برنامه رقابت‌های بخش انفرادی به این شرح است:

شنبه ۲ تیر
- اسلحه اپه بانوان
- اسلحه سابر مردان

یکشنبه ۳ تیر
- اسلحه فلوره بانوان
- اسلحه اپه مردان

دوشنبه ۴ تیر
- اسلحه سابر بانوان
- اسلحه فلوره مردان

برنامه رقابت‌های بخش تیمی به این شرح است:

سه شنبه ۵ تیر
- اسلحه اپه بانوان
- اسلحه سابر مردان

چهارشنبه ۶ تیر
- اسلحه فلوره بانوان
- اسلحه اپه مردان

پنجشنبه ۷ تیر
- اسلحه سابر بانوان
- اسلحه فلوره مردان

دوره پیشین رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا به میزبانی چین برگزار شد و با سه مدال انفرادی و تیمی برای ایران همراه بود. علی پاکدامن و محمد رهبری در اسلحه سابر به ترتیب مدال طلا و برنز گرفتند و در بخش تیمی این اسلحه هم تیم ایران دوم شد.

نظر شما