شناسهٔ خبر: 67269649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سرلشکر سلامی: در حالی که آمریکا در فرودگاه‌ها ماسک می‌دزدید ایران بهتر از کشورهای پیشرفته کرونا را مهار کرد

فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی بسیج اساتید:در کرونا مشاهده کردید آمریکا در فرودگاه‌ها از فرانسه ماسک می‌دزدید اما شما دیدید چطور ایران بهتر از کشورهای پیشرفته جهان کرونا این بیماری سرسخت را مهار کرد.

صاحب‌خبر -

 فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی بسیج اساتید:در کرونا مشاهده کردید آمریکا در فرودگاه‌ها از فرانسه ماسک می‌دزدید اما شما دیدید چطور ایران بهتر از کشورهای پیشرفته جهان کرونا این بیماری سرسخت را مهار کرد.


سرلشکر سلامی: حتی پرچمداران اصلی پروژه انزوا نیز به میدان تعامل با ایران آمدند

 فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی بسیج اساتید:می‌خواستند ما در انزوای سیاسی قرار بدهند و پنجره‌های دیپلماسی را بر روی ما ببندند و ایران را در نظام بین الملل تنها بگذارند آیا توانستند؟ حتی کسانیکه که در پروژه انزوا پرچمداران اصلی بودند به میدان تعامل آمدند. 

ما عضو شانگهای شدیم و با بریکس و اتحادیه اقتصادی اروسیا، با همسایگان و با کشورهای دور، خاور دور، افریقا، آمریکای جنوبی، قفقاز، آسیای میانه و... همکاری کردیم.

همه دروازه های سیاست و دیپلماسی بر روی کشور ما باز شد.

در جهانی که فقط قدرت مفهوم دارد وقتی اعتبار قدرت شما به رسمیت شناخته می‌شود دشمن اراده قدرت شما را پذیرفته است و گرنه ما امروز باید در انزوای سیاسی می‌بودیم.


سرلشکر سلامی: به رئیس جمهور شهید گفتم می‌توانید 130 هفته متوالی و هر هفته یک طرح‌ عظیم عمرانی کشور را افتتاح کنید

 فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی بسیج اساتید:شرکت‌های خارجی از ایران قهر کردند و رفتند اما امروز آیا صنعت نفت ما متکی به آنها اداره می‌شود؟

چه کسانی ستاره‌های خلیج فارس را ساختند و فازهای پارس جنوبی را با مشعل‌های روشن به کهکشانی روی زمین در شب تبدیل کردند؟

چه کسانی هواپیما، بالگرد، رادار، پالایشگاه و نیروگاه ساختند؟

ما به عنوان سپاه در قرارگاه سازندگی‌مان 360 طرح عظیم ملی را در دست اجرا داریم و بیش از 100 طرح در نوبت افتتاح قرار دارند. 

من به رئیس جمهور شهید گفتم شما می‌توانید 130 هفته متوالی از امروز بدون وقفه و هر هفته یک طرح‌ عظیم عمرانی کشور را افتتاح کنید.

حجم ویدیو: 656.69K | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما