شناسهٔ خبر: 67269586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستاوردهای دولت در عرصه فرهنگ با پیگیری شهید رئیسی رخ داد - اکونی

اقتصاد ایران: وزیر ارشاد گفت: اقدامات دولت سیزدهم در عرصه فرهنگی با پیگیری شخص رئیس‌جمهور شهید رخ داده و هر خیر و برکت بوده از برکت ایشان بوده و اگر کاستی‌ام هم از سوی ما بوده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعضا برخی افراد در مباحث انتخاباتی اعدادی را درباره عملکرد دولت به‌صورت مغلوبه مطرح می‌کنند ولی ما در سخنان‌مان با عدد و رقم حرف می‌زنیم؛ یک نمونه اینکه ما ابتدای دولت تعداد سینماها را حدود 500 عدد تحویل گرفته و امروزه به بالای 900 سینما رسانده‌ایم.

وی افزود: سند موسیقی بعد از 40 سال توسط یک فقیه ابلاغ شد. اقدامات دولت سیزدهم در عرصه فرهنگی با پیگیری شخص رئیس‌جمهور شهید رخ داده و هر خیر و برکت بوده از برکت ایشان بوده و اگر کاستی‌ام هم از سوی ما بوده است.

وزیر ارشاد عنوان کرد: در این چند روز اخیر مصوبات خوبی در بخش‌های مختلف در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هنری داشتیم. هدف اصلی ما در دولت مردمی مرجعیت وزارت فرهنگ در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است. امروز همه اصناف فرهنگی و هنری این مرجعیت را پذیرفته‌اند و مزاحم‌ها را حل کردیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما