شناسهٔ خبر: 67269316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کری ستاره رئال: فصل بعد هم مثل این فصل!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رئال مادرید فصل بسیار موفقی را تحت هدایت کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت و موفق شد دو قهرمانی ارزشمند را در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و جام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا را هم با خود به خانه برد تا قدرتش را به رخ حریفان بکشد.
رودریگو یکی از مهره‌های خوب و کلیدی رئال در ترکیب این تیم در طول این فصل بود و توانست عملکرد خوبی را خصوصا در دورانی که بسیاری از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آنها نبودند به نمایش بگذارد و نشان دهد که شایستگی قرار گرفتن در چنین جایگاهی را داشته است.
این ستاره برزیلی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط رئال در فصل آینده اظهار داشت:« امیدوارم که فصل بعد هم مانند فصلی که گذشت فوق العاده و بدون نقص باشد. باید به مهم‌ترین جام‌های قهرمانی برسیم و بتوانیم در تمامی مسابقات قهرمان شویم. حضور بازیکنان جدید همیشه مهم است و این تیم همیشه و هر سال قوی‌تر می‎‌شود. امیدوارم فصل بعدی عالی باشد.»
رودریگو در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد تا به همراه این تیم در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به میدان برود و امیدوار است که بتواند این جام را هم از آن خود کند.
 

نظر شما