شناسهٔ خبر: 67269293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آخرین مواضع محسن رضایی در ارتباط با نامزدهای «جبهه انقلاب»

یکی از اعضای دفتر محسن رضایی با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب تاکید کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق عزیزی از اعضای دفتر محسن رضایی در گفت‌وگویی، تاکید کرد: هدف جریان اجماع، همگرایی و هم‌افزایی نامزدهای جبهه انقلاب است و محسن رضایی نفیا و اثباتا بر خروجی اجماع نظری ندارد و به دنبال وحدت نیروها چه در انتخابات و چه پس از آن است.

بنابر روایت فارس، وی با رد شایعات در خصوص حمایت از یک نامزد خاص افزود: تلاش ها حول اجماع سازی نامزدها، معطوف به هیچ یک از این عزیزان نیست و نتیجه اجماع از قبل مشخص نشده و با مشارکت همه جریانات، سازوکاری در دست تهیه است که به بهترین نتیجه در انتخابات منتج شود.

همچنین او با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب اضافه کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

وی در خصوص علل انتشار اخبار مبنی بر حمایت از شخصی خاص اظهار کرد: بخشی از این اخبار، شاید به دلیل علاقه افراد به نامزد مورد حمایتشان است اما نباید از تلاشها و خبرسازی ها با هدف انشقاق و پیشگیری از اجماع نیروهای جبهه انقلاب غافل شد و این هوشیاری همه حامیان نامزدهای محترم را می طلبد.

۲۷۲۱۹

نظر شما