شناسهٔ خبر: 67269069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از خیران مدرسه ساز استان سمنان

رویداد تجلیل از خیران مدرسه ساز استان سمنان با قدردانی از ۱۷ خیر، ۳ معلم و فرهنگی و ۳ مسئولان با بیشترین اهتمام در زمینه مدرسه سازی در سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  امیر حسین قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: از مجموع بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان تعهد خیران استان سمنان در ۲۵ جشنواره سال‌های گذشته، ۱۴۰ میلیارد تومان در کمتر از ۳ سال اخیر محقق شده است که نشان دهنده عزم جدی نیکوکاران برای رفع مشکلات مراکز آموزشی است.
سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این جمع با بیان اینکه میزان مشارکت خیران مدرسه ساز استان با ۶ و دو دهم بالاتر از میانگین کشوری ۵ و هشت دهم است تصریح کرد: به رغم این تلاش‌ها از بیش از یکهزار مدرسه موجود در استان ۳۰ درصد تخریبی محسوب می‌شود که نیاز به مشارکت فعال‌تر خیران برای بازسازی و نوسازی دارد.
کیقباد بابایی شهرکی مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این آئین با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز سال ۱۴۰۳ تا کنون در ۱۷ استان کشور برگزار شده است خاطرنشان کرد: در آئین ملی قدردانی از خیران مدرسه ساز ۷ نخبه اثر گذار کشوری این حرکت فرهنگی به عنوان " شخصیت فاخر ملی " معرفی و خدمات آنان در قالب کتاب ثبت و منتشر خواهد شد.
در استان سمنان ۶۱۷ خیر با انجمن‌های استانی و شهرستانی خیران مدرسه استان سمنان همکاری می‌کنند که بطور متوسط از ۱۰ تا ۴۰ سال در این امر خیر مشارکت دارند

<div id="video-display-embed-code_11232104"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263664/11232104?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما