شناسهٔ خبر: 67268861 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تصویب لایحه اصلاح قانون واردات خودرو در دولت - اکونیوز

اقتصاد ایران: سخنگوی دولت گفت: لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو به تصویب رسید. برای حمایت از واردات خودروهای روز جهان، تسهیل‌گری در این حوزه صورت گرفت و برای برخی موارد سختگیری‌شده، پیشنهاد اصلاح داده شده تا امکان واردات خودرو بهتر شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگران درباره مصوبات امروز دولت بیان کرد: تلاش شد مسیر توسعه روابط دیپلماتیک که شهید رئیسی و امیرعبداللهیان پیگیری می‌کردند، متوقف نشود و روزهای گذشته شاهد سفرهای سرپرست خارجه و برخی وزرا بوده‌ایم.

 
وی افزود: هیات دولت با لایحه موافقتنامه همکاری راهبردی بین ایران و سوریه موافقت کرد. یکی از انتقادات این بود ما علیرغم نزدیک‌های فرهنگی، سیاسی، تمدنی و با سوریه نتوانسته‌ایم تعاملات اقتصادی‌مان را با سوریه گسترش دهیم و این لایحه به این مسئله کمک می‌کند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: لایحه موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا نیز به تصویب دولت رسید؛ این لایحه به مجلس می‌رود تا بتوانیم با اوراسیا تعامل‌های اقتصادی بهتری داشته باشیم.

بهادری‌جهرمی عنوان کرد: هم‌چنین لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو به تصویب رسید. برای حمایت از واردات خودروهای روز جهان، تسهیل‌گری در این حوزه صورت گرفت و برای برخی موارد سختگیری‌شده، پیشنهاد اصلاح داده شده تا امکان واردات خودرو بهتر شود. هم‌زمان نیز پیش‌بینی منابعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تکنولوژی و فناوری‌های مرتبط با صنعت خودرو صورت گرفت.

ادامه دارد...

نظر شما