شناسهٔ خبر: 67268773 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ایسکانیوز گزارش می‌دهد؛

۳ فیلم پرفروش گیشه در هفته گذشته/ «مست عشق» همچنان در رقابت با کمدی‌ها

در میان ۱۷ فیلم سینمایی اکران شده در فصل بهار، کدام فیلم‌ها در صدر فروش قرار گرفته و توانسته‌اند جدول فروش هفتگی (۲۳ لغایت ۲۹ خرداد ماه) را به خود اختصاص دهند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، این روزها گیشه شاید رقابت فیلم‌های متعددی است که ۱۷ فیلم سینمایی در یک فصل عدد قابل توجهی می تواند باشد و همین موضوع باعث رقابت شدید فیلمسازان شده تا هرکس بتواند سهم بیشتری از مخاطبین را برای فیلم خود رقم بزند.

تمساح خونی، بی بدن، سال گربه، ۷۰سی، مست عشق، پرویزخان، آپاراتچی، آسمان غرب، عطرآلود، آبی روشن، تگزاس۳، خجالت نکش۲، نوروز، قلهک، نیلگون، کوچه ژاپنی ها، ایلیا جستجوی قهرمان فیلم های سینمایی هستند که در فصل بهار تواستند بر روی پرده نقره ای به نمایش دربیایند و هرکدام به نوبه خود سهمی را از گیشه رقم زدند.

اما در میان این ۱۷ فیلم سینمایی ۳ فیلم همچنان در صدر فروش قرار گرفته و توانسته‌اند جدول فروش هفتگی (۲۳ لغایت ۲۹ خرداد ماه) را به خود اختصاص دهند.

فیلم سینمایی «تگزاس ۳» ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی ۲بازیگر تضمین کننده فروش گیشه، توانسته با فروش کل ۹۱ میلیارد تومان و فروش فوق العاده بیش از ۲۹ میلیارد تومان در هفته و با مخاطب یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۴۳۴ نفر، صدرنشین جدول باشد.

فیلم سینمایی «خجالت نکش۲» ساخته رضا مقصودی با بازی احمد مهران فر و شبنم مقدمی با فروش کل ۲۱ میلیارد تومان و فروش ۱۲میلیارد تومان در هفته با مخاطب ۳۷۳ هزار و ۱۵۳ نفر، جایگاه دومین فیلم پرفروش هفته را به دست آورد.

«مست عشق» ساخته حسن فتحی به عنوان پرمخاطب ترین فیلم سینمایی غیرکمدی با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و ستارگانی از سینمای ترکیه با فروش کل ۱۰۳ میلیارد تومان و فروش ۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون در هفته و همچنین تعداد مخاطب ۱میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۴۰ نفر، رتبه سوم جدول فروش قرار دارد.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی با فروش کل ۱۵۸ میلیارد تومان و فروش ۳میلیارد در هفته و با تعداد مخاطب ۲میلیون و ۶۲۶ هزار و ۸۳۲ نفر و همچنین فیلم سینمایی «سال گربه» ساخته مصطفی تقی زاده با فروش کل ۵۷ میلیارد تومان و فروش هفتگی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و با تعداد مخاطب یک میلیون و ۴۶ هزار و ۶۷۵ نفر به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم جدول فروش را ازآن خود کردند.

حالا با پایان فصل بهار و آغاز تابستان باید دید چه تعداد فیلم سینمایی بر پرده نقره ای سینما اکران خواهد شد و آیا فیلم های جدید توان شکستن رکورد فیلم های فصل گذشته را دارند یا رکورد فروش همچنان در ید سینمایی های فصل بهار خواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما