شناسهٔ خبر: 67268729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون بین الملل باشگاه پرسپولیس:

ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس در آسیا است

معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خبر از تاییدیه ورزشگاه آزادی از سوی AFC برای انجام دیدار های خانگی پرسپولیس داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علی حسینی در خصوص اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما لایسنس مجوز حرفه ای خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده‌ایم و ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی خود به AFC اعلام و تاییدیه آن را هم دریافت کرده‌ایم.

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچگاه از تیم‌ها برای استفاده از ورزشگاه دوم سوالی نمی‌پرسد و به همین جهت ما ابتدا از کمیته بدوی در فدراسیون فوتبال تاییدیه اولیه برای استفاده از ورزشگاه آزادی را دریافت کردیم و در چند روز گذشته هم تاییدیه از سوی AFC برای ما تاییدیه آمد.

حسینی در رابطه با مذاکره با مربیان خارجی برای هدایت پرسپولیس گفت: در این رابطه من نمی‌توانم صحبتی کنم و این مسائل به مدیرعامل باشگاه مربوط می‌شود.

او در رابطه با مطالبات پرسپولیس از AFC گفت: ما در مجموع ۶۵ نامه برای پیگیری مطالبات خود به AFC ارسال کرده‌ایم و حدود ۴/‌‬ ۳ میلیون دلار طلب داریم و حتی درخواست کردیم که از مطالباتمان، پول بازیکنان و مربیان خارجی را پرداخت کنند که این اقدام را هم انجام ندادند. تنها چیزی که AFC از طرف پرسپولیس دریافت کرده، هزینه هتل‌هایمان در خارج از کشور است.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص دریافت پاداش از سوی فیفا بابت حضور گئورگی گولسیانی در ترکیب تیم ملی گرجستان برای یورو ۲۰۲۴ گفت:بله؛ بندی وجود دارد که به باشگاه‌های پرورش دهنده بازیکنان مبلغی به عنوان پاداش تعلق خواهد گرفت.

او همچنین درباره دریافت غرامت از فیفا بابت مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی که در بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی ایران رخ داد، تصریح کرد: تاکنون مبلغی را دریافت نکرده‌ایم و ما از همان ابتدا مکاتباتمان را برای این موضوع با فیفا آغاز کردیم و یکسری محاسباتی صورت گرد تا میزبان دقیق رقم دریافتی اعلام شود.

نظر شما