شناسهٔ خبر: 67268726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عملکرد تیمم مهم است؛

محرم نویدکیا: به رقابت با تیم سابقم حرفه‌ای فکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم و تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و با تمرکز بالا بازی می‌کنند. هر دو تیم برنامه‌ریزی زیادی انجام دادند و تلاش می‌کنند قهرمان شوند، چون افتخاری است که برای همیشه برای اعضای دو تیم باقی می‌ماند.

او ادامه داد: با یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران بازی داریم. سپاهان تیم فوق العاده ای است که بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد. باید با تمرکز بالا مقابل حریف قرار گیریم و برای این بازی زحمت زیادی کشیده ایم. باعث افتخار است که در این مرحله حضور داریم و هر تیمی بیشتر تلاش کند و بیشتر تمرکز داشته باشد به قهرمانی می‌رسد.

او در خصوص رویارویی با تیم سابق خود آن هم در فینال جام حذفی گفت: از آن زمانی که فهمیدم باید در فینال به مصاف سپاهان برویم ذهنم درگیر این موضوع است اما اینجا بحث حرفه ای پیش می آید و باید کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. مرا کنار نگذاشتند بلکه خودم از سپاهان رفتم زیرا بحث تفاوت دیدگاه داشتیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: تنها دلیل رفتن من از سپاهان، بحث دیدگاه‌های فنی بود. شاید از این لحاظ با اعضای هیات مدیره به توافق خوبی نرسیدیم. در آن سال قرارداد ۸، ۹ بازیکن تمام شده بود و به آنها گفتم فقط به ۲ نفر از آنها نیاز دارم. هرکس دوست داشت بماند و هرکس دوست نداشت برود. همان ۲ بازیکن را در ابتدا به باشگاه فرستادم و بحث با آنها خیلی بد شروع و تمام شد. به این نتیجه رسیدم دیدگاه باشگاه با من همخوانی ندارد و دیگر با باشگاه همکاری نکردم. حتی استعفایی ندادم و خیلی محترمانه گفتم دلم نمی‌خواهد دیگر همکاری کنیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: برای من اهمیت دارد که مس برابر سپاهان چه عملکردی داشته باشد. بازیکنانم با چه کیفیت خوبی تمرین می‌کنند و تمرکز بالایی دارند. می‌بینم همه اعضای کادرفنی و حتی تدارکات و پزشکان با چه حسی کار می‌کنند. می‌دانم آنها درک کرده‌اند چه حسی به بازی با سپاهان دارم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی انجام بدهیم.

او در پایان گفت: هواداران سپاهان در قلب من جای دارند و از بچگی در باشگاه سپاهان بوده ام و با این تیم قهرمانی های زیادی را کسب کرده ام. پیشنهاد تیم های پایتخت را نپذیرفتم تا در سپاهان بمانم و اکنون هم با توجه به شغلی که انتخاب کرده ام باید رفتار حرفه ای داشته باشم.

نظر شما