شناسهٔ خبر: 67268682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته ملی المپیک؛ رویداد «ایران‌یار» برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رویداد ایران‌یار (طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران) در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، رویداد ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران در راستای تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، برگزار می‌شود.

توجه به پرچم و نمادهای ملی و هویتی، زبان، تاریخ و فرهنگ هر کشور در طراحی اقلام هواداری آن، در مسابقات و مجامع جهانی امری معمول است. از این‌رو، رویداد «ایران‌یار» با هدف طراحی مجموعه‌ای از اقلام هواداری بر اساس هویت ایرانی-اسلامی، نمادهای ملی و فرهنگی از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۱ تیرماه به مدت ۳ روز، از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

از جمله اقلام مورد پیش‌بینی برای طراحی توسط شرکت کنندگان می‌توان به پیراهن آستین کوتاه، شال گردن، پرچم بزرگ و کوچک، کلاه لبه‌دار، دستمال گردن، مچ‌بند، سربند، بج سینه، برچسب، پیکسل و اشاره کرد.
لازم به ذکر است حداکثر ۴۰ نفر از ثبت کنندگان پس از بررسی رزومه و آثار ارسالی در این رویداد حاضر شده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نظر شما