شناسهٔ خبر: 67268570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تاریخ و ساعت جدید و جدول پخش ۴ مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو و عکس تاریخ و ساعت جدید و جدول پخش ۴ مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای اننخابات ریاست‌جمهوری تیرما سال ۱۴۰۳، برگزار شد و صندلی هر یک از کاندیداها در مناظرات مشخص شد. قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای اننخابات ریاست‌جمهوری تیرما سال ۱۴۰۳، برگزار شد و صندلی هر یک از کاندیداها در مناظرات مشخص شد.

قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد.

مناظره‌های کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از روز روز عید قربان «دوشنبه، ۲۸ خردادماه»، آغاز شده است و این مناظره‌های از شبکه‌های یک، سلامت و جام جم سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود.

قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

۴ مناظره بعدی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، از برگزاری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره پیش‌رو، با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخاباتی خبر داد.

«محمد صالح مفتاح» دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: «قرعه‌کشی هر ۴ مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری در حال برگزاری است تا در مناظرات آتی بیشتر از زمان بهره ببریم و کمتر زمان صرف برخی از مقدمات شود. از مناظرات آتی، آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهیم داشت و کمتر به این مقدمات پرداخته می‌شود.  احتمالاً ورود کاندیداها به سازمان صداوسیما را از جلوی ساختمان تولید تا بدرقه‌شان به سمت اتاق همکاران و مشاوران نامزدها به تصویر کشیده خواهد شد.»

اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، روز عید قربان «۲۸ خردادماه»، از ساعت ۲۰ روی آنتن رفت. قرعه‌کشی همچون سنوات قبل به همراه آیین تشریفات ورود کاندیدای انتخابات به سازمان صداوسیما برگزار شد. اما به جهت کمبود زمان و برنامه‌های فشرده کاندیداها، قرار بر این شد قرعه‌کشی با حضور نمایندگان آنها برگزار شود.

 او گفت: امروز از ساعت ۱۱ صبح با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره برگزار می‌شود تا در مناظرات آتی بیشتر از زمان بهره ببریم و کمتر زمان صرفِ برخی از مقدمات شود.

وی افزود: از مناظرات آتی آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهیم داشت و کمتر به این مقدمات پرداخته می‌شود. احتمالاً ورود نامزدها به سازمان صداوسیما را از جلوی ساختمان تولید تا بدرقه‌شان به سمت اتاق همکاران و مشاوران نامزدها به تصویر کشیده خواهد شد و قبل از اقامه نماز، گریم و دیگر مقدمات شروع برنامه انجام می‌شود تا پس از نماز مغرب و عشاء، براساس ساعتِ اعلامی (ساعت ۲۰) مناظره روی آنتن برود.

مناظره دوم و سوم روزهای «پنج‌شنبه و جمعه، ۳۱ خردادماه و اول تیرماه»، روی آنتن خواهند رفت. روزهای «دوشنبه و سه‌شنبه، «چهارم و پنجم تیرماه» نیز دو مناظره پایانی پخش می‌شود که البته مناظره پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن می‌رود.

قرعه‌کشی چهار مناظره با حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری برگزار شد و صندلی هر یک از آن‌ها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است:

مناظره دوم

شماره یک: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

شماره دو: قالیباف

شماره سه: پورمحمدی

شماره چهار: زاکانی

شماره پنج: پزشکیان

شماره شش: جلیلی

مناظره سوم

شماره یک: پورمحمدی

شماره دو: قالیباف

شماره سه: پزشکیان

شماره چهار: جلیلی

شماره پنج: قاضی زاده هاشمی

شماره شش: زاکانی

مناظره چهارم

شماره یک: قالیباف

شماره دو: پزشکیان

شماره سه: قاضی زاده هاشمی

شماره چهار: پورمحمدی

شماره شش: زاکانی

شماره پنج: جلیلی

مناظره پنجم

شماره یک: قاضی زاده هاشمی

شماره دو: زاکانی

شماره سه: جلیلی

شماره چهار: پورمحمدی

شماره پنج: قالیباف

شماره شش: پزشکیان

گفته شده است که این مناظرات در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما، با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر همراه خواهد بود.

ساعت پخش مناظره‌ انتخاباتی 

چهار مناظره اول از این مناظره‌های چهار ساعته در زمان‌های اعلام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۴، روی آنتن می‌رود؛ در این بین، مطابق معمول هر شب، ساعت ۲۱ به مدت زمان ۳۰ دقیقه اخبار جامع ایران و جهان نیز پخش می‌شود.

مناظره روز پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر نیز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶، پخش خواهد شد.

همچنین پیش از پخش هر مناظره انتخاباتی، برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه با پخش بخش‌های انتخابی و ورود کاندیداها روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

مناظره‌ها را از کدام شبکه‌های تلویزیونی ببینیم؟

هم‌زمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند و شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

پیش از این، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که محورهای مناظرات به اطلاع ستاد نامزدها رسیده می‌شود.
مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

مجری مناظره‌ها کیست؟

مهدی خسروی، مجری و گوینده شبکه خبر اجرای این مناظره‌ها را در روزهای یادشده بر عهده دارد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی ، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده، محمدباقر قالیباف کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

هر کاندیدای ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی، فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

«مناظره‌های انتخاباتی» به صورت زنده از هر سه کانال شبکه جهانی جام‌جم پخش خواهد شد. محورهای برنامه‌های مناظره و میزگردها قبل از برنامه به اطلاع ستادهای نامزدها رسانده خواهد شد.

منبع: sharghdaily-934667

نظر شما