شناسهٔ خبر: 67268557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تشکیل دولت مقتدر مواضع قدرت‌های دنیا را به ایران تغییر می‌دهد

ایلام - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه با بیان اینکه دولت مقتدر، انقلابی و همسو با آرمان‌های انقلاب باعث اقتدار ایران در جهان و تغییر نگاه و مواضع قدرت‌ها نسبت به جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: در دولت رئیس جمهور شهید این امر تحقق و عینیت یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "غلامحسین تسخیری" روز چهارشنبه در همایش روحانیون مبلغ استان ایلام با موضوع جهادتبیین با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: رسانه‌های معاند با ابزار تبلیغات و فضای رسانه‌ای و ‌مجازی، هوشمندانه و زیرکانه جای شهید و جلاد را عوض کرده‌اند و حقایق را وارونه و به سود منافع خود به دنیا نشان می‌دهند.

وی افزود: دولت شهید آیت الله رئیسی با تمکین و پیروی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعائر و آرمان‌های انقلاب را زنده کرد و باعث ناامیدی و یاس دشمنان از جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری ایران و آمریکا دنیا را معطوف خود کرده چرا که این ۲ همه پرسی باتوجه به اهمیت جایگاه و تاثیرگذاری کشورهای ایران و آمریکا برای جهان اهمیت زیادی دارد.

وی اضافه کرد: به اذعان اندیشمندان و سران آمریکایی این کشور با سه چالش مهم نظامی با روسیه، اقتصادی با چین و ایدئولوژی با ایران مواجه است و در این راستا کارآمدی، مشارکت‌های اجتماعی، علم و دانش، بنیان خانواده، شعائر ایرانی - اسلامی و موازین و باورهای دینی مردم ایران را با هدف تضعیف ایدئولوژی در کشور ما نشانه گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دسیسه‌های دشمنان دین زدایی و ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی ایران است که در این راستا برای تحقق خواسته‌های شوم خود از عناصر خودفروخته داخلی استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: آمریکا و جبهه استکبار در خصوص انتخابات هشتم تیرماه ریاست جمهوری ایران سه راهبرد ناامیدسازی عمومی و تلاش برای کاهش مشارکت، القای مسموم ناسالم سازی انتخابات و بی اثرسازی این همه پرسی در آینده مملکت را در پیش گرفته است.

حجت الاسلام تسخیری بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی حزب الله و جبهه مقاومت تقویت شد و در دولت انقلابی سیزدهم جسارت و شهامت محور مقاومت و نهضت‌های آزادی‌بخش فلسطینی جسارت بیشتری یافتند که عملیات غافلگیرکننده طوفان‌الاقصی حاصل این جسارت به پشتوانه ایران اسلامی و دولت سیزدهم بود.

تشکیل دولت مقتدر مواضع قدرت‌های دنیا را به ایران تغییر می‌دهد

وی تاکید کرد: تا پیش از این آمریکا با همکاری کشورهای منطقه قصد ایجاد کرویدورهای تجاری و گردشگری برای رژیم غاصب اسرائیل را داشت تا رابطه و پیوند و همچنین عادی‌سازی روابط با اسرائیل را تسهیل ببخشد و پایه‌های اقتصاد و درآمدزایی برای این رژیم را تقویت کند اما عملیات‌های طوفان الاقصی و همچنین وعده صادق محاسبات آمریکا، اسرائیل و کشورهای هم پیمان آنها در منطقه را برهم زد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه یادآور شد: باتوجه به فقدان رئیس جمهور شهید و انقلابی، باید دولت بعدی نیز ادامه دهنده راه و مسیر مقتدرانه شهید آیت‌الله رییسی باشد تا توطئه‌های دشمنان برای ایران و جبهه مقاومت بی اثر و خنثی شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به کرات شاخص‌های رئیس جمهور اصلح را بیان کرده اند و در سخنان ایشان به شاخصه‌هایی چون مدیریت اجرایی قوی، تبلیغات صحیح، پایبندی به مبانی، خدمتگذاری، استکبار ستیزی، تقوا، شناخت درد جامعه، تدبیر و بصیرت، پیشرفت کشور، پرهیز از زندگی اشرافی و تجمل گرایی، نگاه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی، دوری از فساد، توجه به ظرفیت مردم، صداقت در گفتار و عمل به کرات اشاره شده است.

وی از روحانیون و مبلغان و صاحبان تریبون خواست، مردم را نسبت به اهمیت انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، حضور حداکثری و انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و حامی آرمان‌های انقلاب اسلامی آگاه و آنها را برای مشارکت گسترده در همه پرسی هشتم تیرماه آگاه سازند.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم در مجلس شورای خبرگان رهبری، جمعی از روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و طلاب حوزه‌های علمیه برگزار شد.




نظر شما