شناسهٔ خبر: 67268531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان:

مطالبه ما از دولت آینده، اقتصادی است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان گفت: مطالبه ما از دولت آینده، اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله بهاروند امروز (۳۰ خرداد ماه) در افتتاحیه ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در جنوب شهر خرم‌آباد، بیان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری نباید هر فردی را که خوب سخنرانی یا تحلیل کرد، انتخاب کنیم چون کشور به فرد اجرایی نیاز دارد.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم تحت احساسات و فضاسازی رسانه‌ای، رئیس جمهور انتخاب نکنند.

او گفت: قالیباف شایسته و خستگی‌ناپذیر با روحیه جهادی و انقلابی و فردی میدانی است و اگر کاری را آغاز کند تا آن را انجام ندهد کوتاه نمی‌آید.

بهاروند در ادامه بیان کرد: با وجود داشتن ظرفیت‌های متعدد در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و معدن، شرایط فعلی شایسته مردم استان لرستان نیست.

وی با بیان اینکه موانع دست و پاگیر و کم‌کاری، ما را به سمت انحراف برده است، ادامه داد: انتخاب بعضی مدیران ناکارآمد و هدف‌گذاری‌های غلط باعث شده است که لرستان در مسیر واقعی خود قرار نگیرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان با بیان اینکه رفع بیکاری و اشتغال‌زایی باید به‌عنوان مطالبه در دستور کار دولت جدید قرار گیرد، اظهار کرد: اولین استانی که رئیس جمهور شهید بر رفع بیکاری آن تاکید داشت، لرستان بود.

بهاروند با طرح این پرسش که چرا استانی که در گندم و گوشت قرمز خودکفاست باید این وضعیت را داشته باشد؟ گفت: مطالبه ما از دولت آینده، اقتصادی است و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام

نظر شما