شناسهٔ خبر: 67268461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی پارک موتورسیکلت در قلمستان

با احداث پارکینگ، پارک موتورسیکلت در محله قلمستان، یکی از اصلی‌ترین اماکن تعمیر و فروش دوچرخه و موتورسیکلت شهر ساماندهی شد.

صاحب‌خبر -

ساماندهی پارک موتورسیکلت در قلمستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت:از آنجا که مراکز متعدد فروش و تعمیر دوچرخه و موتورسیکلت در خیابان شهید جوادیان (قلمستان) واقع شده، این محدوده با مشکل جدی سد معبر و اختلال در نظم عمومی به دلیل تعدد موتورسیکلت‌های ساکن روبه‌رو بود.

 سیدمحمد موسوی، افزود:با توجه به درخواست‌های مردمی در طرح توسعه محله‌ای (من شهردارم) و بر اساس بازدید‌های میدانی کارشناسان ترافیک منطقه، ایمن‌سازی این معبر برای عبور عابران پیاده در دستور کار معاونت ترافیک منطقه قرار گرفت و پارکینگ، پارک موتورسیکلت در محله قلمستان احداث شد.

 معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره گفت: طی جلسه‌ای که در مورد این مسأله در معاونت برگزار شد، نسبت به احداث محل‌هایی برای پارک مجاز موتورسیکلت‌ها توسط پیمانکار تصمیم‌گیری شد؛ همچنین مقرر شد با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی با راکبان متخلف که در محل‌های غیرمجاز اقدام به توقف وسیله نقیله خود می‌کنند، برخورد قانونی صورت گیرد و موتورسیکلت آنها به پارکینگ منتقل شود.

حسن هدایی، افزود: پس از احداث محلی برای تعمیر موتورسیکلت توسط شهرداری منطقه ۱۱ در خیابان شهید جوادیان (قلمستان) و اطلاع‌رسانی به صنف مورد نظر، همچنین انتقال همه تعمیرکاران محلی به بازارچه احداث‌شده، با همکاری نواحی ۲ و ۴ به صورت مستمر از سد معبر و تعمیر موتورسیکلت در پیاده‌رو جلوگیری می‌شود و هم‌اکنون محیطی امن برای تردد عابرین پیاده ایجاد در این محدوده ایجاد شده است.

نظر شما