شناسهٔ خبر: 67268396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

افزایش دسترسی زوار حسینی به مواکب در خوزستان

اهواز- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به احداث جاده دسترسی به مواکب زائران حسینی در استان گفت: دسترسی زوار حسینی به مواکب در خوزستان بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

روح الله عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص احداث جاده دسترسی به مواکب زائران حسینی در خوزستان اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های استراتژیک اربعین و مسیر دسترسی زوار حسینی به مواکب در استان است که سبب می‌شود ترافیک موجود مسیر اصلی در ایام اربعین بسیار کمتر شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: موکب‌ها می‌توانند مصالح، لوازم و هر آنچه مورد نیاز آنها است را از این مسیر تأمین کنند که این امر به کاهش ترافیک کمک می‌کند.

وی در ادامه طول مسیر پروژه یادشده را ۳.۲ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: بنیاد مسکن خوزستان خود را متعهد دید تا در راستای خدمت رسانی به زوار ابا عبدالحسین (ع) کاری انجام دهد؛ لذا پروژه مذکور را آغاز کرد که با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

عمادی با بیان اینکه طبق برنامه قصد داریم پروژه یادشده را پیش از ایام پیاده روی اربعین به اتمام برسانیم، تصریح کرد: اگر پروژه با روند عادی اجرا شود حداقل ۶ ماه زمان می‌برد اما به برکت امام حسین (ع) کار با سرعت خوبی در حال پیش رفتن است به گونه‌ای که اکنون در برخی از قسمت‌ها وارد فاز آسفالت شده‌ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: اعتبار پروژه جاده دسترسی به مواکب زائران حسینی ۲۰ میلیارد تومان است.

نظر شما