شناسهٔ خبر: 67268298 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون»

حضور دوباره صابر ابر بر صحنه

ندا آل سید طیب

صابر ابر که در کنار بازیگری به کارگردانی نیز تمایل دارد، مدتی است دومین نمایش خود را با عنوان «امشب به صرف بورش و خون» روی صحنه برده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این بازیگر سال ۹۱ و در نخستین تجربه کارگردانی خود نمایشی را با عنوان «بیست و یک بار مردن در سی روز» را با بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرد و حالا بعد از بیش از ۱۰ سال، دومین نمایش خود را در مقام کارگردان روی صحنه می‌برد.

نمایش دوم او، «امشب به صرف بورش و خون»، اقتباسی آزاد از رمان «نازنین» نوشته داستایوفسکی است که با ترجمه یلدا بیدختی به قلم مهدی یزدانی خرم نوشته شده است.

این نمایش از ۲۲ فروردین ماه اجرای خود را در سالن بلک باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب آغاز کرد و حالا دومین دور اجرای خود را از فردا، ۳۱ خرداد ماه به صحنه می‌برد.

صابر ابر این مونولوگ را در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

حضور دوباره صابر ابر بر صحنه

در آستانه دور دوم اجرای این اثر نمایشی، پیش فروش بلیت سوم اجراهایش نیز آغاز شده است.

بر اساس اعلام مشاور رسانه‌ای نمایش، دور دوم اجراهای این اثر نمایشی از ۳۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۲ تیر ادامه دارد.

ضمن اینکه پیش‌فروش بلیت‌های دور سوم اجراها نیز در سایت تیوال آغاز شده و دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

عکس از سیاوش حسین‌زاده است.

انتهای پیام 

نظر شما