شناسهٔ خبر: 67268075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

باحضور مردم ولایتمدارشهرستان فلارد برگزار شد؛

در دهه ولایت و امامت جلسه روشنگری و جهاد تبیین

همزمان با در دهه ولایت و امامت جلسه روشنگری و جهاد تبیین با حضور مردم ولایتمدارشهرستان فلارد در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر خنگ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین افتخاری، مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، با تبریک عید قربان‌ و دهه ولایت و امامت گفت: فرهنگ عبارت است از هویت این هویت یعنی اندیشه شما تفکر شما نیت شما باورهای شما اگر باو های شما تبدیل بشود به یک باور باطل چه می شود، اگر اعتقاد شما نیت شما هدف های شما زیرو رو بشود شخم زده شود چه برای شما می ماند شما تبدیل به یک آدم بی خاصیت می شودید هر کاری گفتند انحام می دهید همان کاری که افراد بیبصیرت در کربلا با حضرت امام حسین بن علیه السلام ‌انجام دادند.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: مردمی که مقابل امام زمان حود قرار گرفتند نمی فهمیدند چه کاری می کنند دربی هویتی هستند، داشتن دور می زدند  نمی دانستند چی درست چی غلط هست ،آن قدر امام علیه السلام فریاد می زدند کسی نمی شنید، زیرا درک سالمی نداشتند ، امروز تکنولوژی خلق می‌کنند این تکنولوژی بین مردم واج پیدا می‌کند و مردم زمان خود را به انحراف می‌کشاند اگر اون روز در کربلا عقاید مردم را دزدیدند امروز دنبال همه چیزه مردم دنیا هست تا بتوانند با این تکنولوژی  شیوه‌های دزدیدن عقل انسان‌ها را به انحراف بکشانند و اون‌ها بتوانند استفاده کنند فلذا در نظام اسلامی ما با این اهداف مبارزه می‌شود.

حسین افتخاری،افزود: دشمن تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را برای ما به کار برده است، همه چیز ما می‌خواهند دست بگیرند حجاب فرهنگ لباس اعتقاد تا از ما آدم های بی‌خاصیت به وجود بیاورند، امروز در فضای مجازی اعتقادات دینی و معنویت مورد هجوم قرار گرفته است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، گفت: امروز نظام سلطه می‌کوشد که ما زیر سلطه نگین آنها باشیم، ما باید به خودمون بیاییم و از این سلطه پذیری بیرون برویم تا در دنیا برای خود حرف داشته باشیم به حمدالله نظام اسلامی ما با رهبری های پیامبر گونه امامین انقلاب امروز جلوی همه قدرت‌های جهانی مقتدر ایستاده است.

وی، گفت: انتخابات 8 تیرماه آزمون بزرگی برای مردم ولایتمدار ایران است که هم باید به صورت با شکوه و حماسی در انتخابات شرکت کرد و با انتخاب اصلح دشمنان را ناکام گذاشت.

اقامه نمازمغرب وعشا ،تلاوت کلام نورانی وحی،سخنرانی و پذیرایی از برنامه های این نشست بود.

نظر شما