شناسهٔ خبر: 67267885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نکونام مورد تایید مراجع نظارتی قرار نگرفت/ پایان کار سرمربی استقلال؟

خبرگزاری ایسنا

به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال در فصل جدید باید به دنبال سرمربی باشد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با ۶۷ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان در ابتدای فصل گذشته با قراردادی سه ساله هدایت تیم را برعهده گرفت، اما استقلال در حالی که تا سه هفته مانده به پایان لیگ، صدرنشین بود نتوانست به جام قهرمانی دست پیدا کند.

بر این اساس در آغاز فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث زیادی درباره ادامه کار نکونام با استقلال یا جدایی این مربی از جمع آبی‌ها مطرح شد تا جایی که حتی گفته شد هیات رئیسه هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالکان جدید باشگاه استقلال با چند مربی خارجی از جمله استراماچونی و ساپینتو برای حضور در تیم مذاکره کرده‌اند.

با توجه به اتفاقات فصل قبل و حاشیه‌هایی که پیرامون تیم فوتبال استقلال و کادر فنی این تیم رخ داد، جواد نکونام مورد تایید مراجع نظارتی قرار نگرفته و آبی‌ها در فصل بیست و چهارم لیگ برتر یک مربی دیگر را روی نیمکت خود خواهند دید.

قرار است که ظرف روز‌های آینده جلسه‌ای با حضور اعضای هلدینگ خلیج فارس برگزار شود تا ترکیب هیات رئیس جدید باشگاه استقلال مشخص شود. باید صبر کرد و دید در نهایت چه تصمیمی برای نیمکت یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا گرفته خواهد شد.

نظر شما