شناسهٔ خبر: 67267873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اختصاصی| مناقشه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی/ ایراد عجیب در فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت یک روز پس از انتشار متنی اعتراضی در استوری اینستاگرامش، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

صاحب‌خبر -

اختصاصی/ مناقشه یک میلیارد و 200 میلیونی/ ایراد عجیب در فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس!

به گزارش تابناک ورزشی، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی، امروز یکبار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت. علیرضا بیرانوند در حالی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد‌ که با این باشگاه قرارداد دو ساله داشت و به نظر می‌رسید در فصل آینده لیگ برتر هم در جمع سرخپوشان خواهد بود.

بیرانوند دیروز یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که مفهوم آن علاوه بر اعتراض، تهدید به جدایی هم بود. او یک روز پس از آن، به تهدیدش جامه عمل پوشاند و برخلاف صحبت‌هایش بعد از بازی اخیر تیم ملی مقابل ازبکستان رفتار کرد. دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس پس از این بازی تأکید کرد که در پرسپولیس خواهد ماند.

اما ماجرا چیست؟ شاید این مهم‌ترین سؤال و ابهام هواداران پرسپولیس در چند ساعت اخیر باشد که خبر فسخ قرارداد بیرانوند منتشر شده است. اینطور می‌توان عنوان کرد که کلید موضوع در فصل گذشته است. بیرانوند پیش از لیگ برتر بیست‌وسوم قراردادش را با پرسپولیس فسخ و پای میز مذاکره با مسئولان وقت باشگاه استقلال نشست، گرچه در ادامه شرایط تغییر کرد و او در جمع سرخ‌ها باقی ماند. با این حال بیرانوند که قراردادش را فسخ کرده بود، طبق قانون قرارداد جدیدی برای مدت دو سال با باشگاه پرسپولیس منعقد کرد. از سویی در نیم فصل لیگ برتر بیست‌وسوم، تبصره‌ای به قرارداد او اضافه شد مبنی براینکه اگر تا ۱۵ روز پس از اتمام لیگ، مطالباتش پرداخت نشود می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

نکته اینجاست که براساس اعلام یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبرنگار تابناک، چهار روز پیش تمام مطالبات فصل گذشته بیرانوند به این بازیکن پرداخت شده است. در واقع بیرو بابت قرارداد دو فصل پیش رقمی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است. گرچه مطالبات دو فصل پیش بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس باید پرداخت شود، اما نکته مهم این است که این دروازه‌بان امروز قراردادش را با مفاد قراردادی فسخ کرده که پیش‌تر و با فسخ سال گذشته بی اعتبار شده بود. بر این اساس گفته می‌شود این اقدام گلر ملی‌پوش سرخ‌ها غیرقانونی بوده است.

نظر شما