شناسهٔ خبر: 67267727 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در ۳ ماه نخست امسال انجام شده؛

۱۴ مرکز متقاضی بیرجند زیر پوشش کتاب‌رسانی سیار کتابخانه امام رضا(ع)

خراسان جنوبی- کتابخانه امام رضا(ع) بیرجند از ابتدای امسال ۱۴ مرکز فرهنگی و اجتماعی این شهرستان را با کتاب‌رسانی سیار زیر پوشش قرار داده ا ست.

صاحب‌خبر -

زهرا خسروی، مسئول امور کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند، این اقدام را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آشتی با کتاب عنوان کرد.

وی افزود: خانه فرزندان بی‌سرپرست حضرت فاطمه (س)، مجتمع فرهنگی تربیتی امام، موسسه خیریه رایحه رحمت خاوران، مجتمع فرهنگی انصار الزهرا (س)، موسسه خیریه جرعه‌ای برای لبخند و مراکز آموزشی دبستان و دبیرستان در مناطق محروم و کم برخوردار از مراکزی هستند که طی این مدت بیش از ۳۰ مورد کتاب‌رسانی به آن صورت گرفته است.

خسروی افزود: این طرح با هدف هر خواننده‌ای کتابش و هر کتابی خواننده‌اش برگزار شده است تا افرادی که به دلایل مختلف امکان دسترسی به کتاب ندارند، بتوانند لذت خواندن منابع دلخواه را تجربه کنند.

مسئول امور کتابخانه امام رضا (ع) بیرجند همچنین برگزاری جلسات خوانش کتاب، برگزاری مسابقات طرح سوال، نقاشی و قصه گویی را از برنامه های جانبی عنوان کرد که توسط کتابداران کتابخانه امام رضا (ع) برای مخاطبان در این مراکز اجرا می شود.

نظر شما