شناسهٔ خبر: 67267725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۹۲ درصد مردم از مناظره اول راضی بودند/ بخشی از مستند جلیلی و پزشکیان با نظر کمیسیون تبلیغات حذف شد

رئیس رسانه ملی از رضایت ملی از رضایت 92 درصدی مردم از مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و در مرود برخی انتقادها به نحوه چیدمان و دکور محل مناظره و شیوه اجرای ان هم گفت: نقدها و نظرات را در این خصوص می‌شنویم و در حد توان اعمال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: پیمان جبلی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولتگفت در نظر سنجی انجام گرفته بعد از اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ درصد مردم ای این برنامه رضایت داشتند.

وی درلیل تأخیر در برگزاری اولین مناظره را به دلیل اجرای برنامه ورود نامزدها به سالن قرعه کشی و مراسم ادای احترام به مقام شهدا عنوان کرد و گفت: برای مناظره های بعدی قرعه کشی امروز انجام می شود و تأخیری در دیگر مناظره ها رخ نخواهد داد.

وی در خصوص برخی نقدها به محل مناظره و چینش دکور و صندلی نامزدها گفت: دکور و محل مناظره همین محل خواهد بود و البته برنامه مناظره پرمخاطب‌ترین برنامه تبلیغاتی انتخابات است؛ و ما به دیدگاه همه احترام می‌گذاریم. و همه نظرات را می‌شنویم و در حد توان اعمال می‌کنیم.

وی در خصوص فیلم های تبلیغاتی نامزدها هم با بیان اینکه ویدئو نامزدها باید ۲۴ ساعت قبل به سازمان برسد و هر بخشی که مغایر قانون باشد حذف می‌شود، گفت: دیروز هم بخشی از فیلم تبلیغاتی پزشکیان و قاضی‌زاده هاشمی حذف شد.

انتهیای پیام/

نظر شما