شناسهٔ خبر: 67267697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارزش کل دارایی‌های شرکت رضایت‌خودرو به ۳همت می‌رسد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: کل دارایی‌های مکشوفه از شرکت رضایت خودروی طراوت نوین تاکنون به ۳هزار میلیارد تومان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسین رجبی ظهر امروز، چهارشنبه، در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته قوه قضائیه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 34550 قرارداد فی‌مابین شرکت رضایت خودروی طراوت نوین و سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، 20785 قرار متعلق به سرمایه‌گذارانی است که کمتر از 250 میلیون تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند و سرمایه پرداختی آنها به شرکت به 3 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، عنوان کرد: 9127 نفر نیز، 250 تا 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده‌اند که میزان سرمایه پرداختی آنها به شرکت، 3 هزار میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران مبالغ بین 500 تا یک میلیارد تومان، 3085 نفر هستند که جمع پرداختی آنها حدود 2 هزار میلیارد تومان است.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: 1553 نفر نیز مبالغی بیش از یک میلیارد تومان به این شرکت پرداخت کرده‌اند که کل آن حدود 4 هزار میلیارد تومان است و در مجموع 12 هزار میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری شده است.

رجبی عنوان کرد: کل دارایی‌های مکشوفه از شرکت رضایت خودروی طراوت نوین تاکنون به 3 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: بر اساس قیمت‌های کارشناسی‌شده دقیق، 2500 میلیارد تومان کارخانجات و دستگاه‌ها، 33 واحد مسکونی در شهرستان تاکستان به‌ارزش 84 میلیارد تومان، 20 میلیارد تومان (ارز خارجی و مقادیری عتیقه)، 400 میلیارد تومان خودرو، 35 میلیارد تومان نمایشگاه مرکزی شرکت و غیره برآورد هزینه شده است.

رجبی عنوان کرد: تمام تلاش دستگاه قضائی حل این پرونده است و پیش‌بینی می‌شود تا 4 ماه آینده پرونده رضایت خودروی طراوت نوین در مرحله بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین به پایان برسد و برای ادامه به دادگاه انقلاب در دادگستری استان قزوین ارسال شود.

دادستان قزوین با اشاره به اشتغال 1109 زندانی گفت: سال گذشته 1109 نفر در زندان مشغول اشتغال شدند، ضمن اینکه موضوع اشتغال‌زایی خانوار زندانیان با جدیت موردنظر ماست به‌طوری که سال 1402، 557 خانوار در شرکت‌ها و منازل مشغول به کار شدند.

وی در پایان ابراز کرد: میزان پرونده‌های وارده استان در سال گذشته، 82 هزار و 560 فقره بوده و بیش از 69 هزار فقره پرونده نیز خروجی 12ماهه سال قبل با متوسط زمان رسیدگی 75 روز کاری است.

انتهای پیام/+

نظر شما