شناسهٔ خبر: 67267629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خاطره برادر حاج عبدالله والی از لبیکی که وی به فرمان امام راحل گفت

زمانی که حاج عبدالله خدمت امام راحل رسیدند و ایشان به این شهید امر کردند که به داد بشاگرد برسید که سربازان خوبی برای امام زمان دارند، حاج عبدالله همانجا لبیک را به امام گفت و دست خالی کار را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حاج امیر والی برادر حاج عبدالله والی در نشست رونمایی از پوستر عهد خدمت و آغاز به کار اردو‌های جهادی دانشجویان در تابستان ۱۴۰۳ گفت: خادم همه شما عزیزان هستم. این افتخار را داشتم که ۴۲ سال در منطقه بشاگرد که حاج عبداله اسم آن را آفریقای ایران گذاشته بود، خدمت کنم.  

وی با اشاره به بخش هایی از کتاب خمینی شهر گفت: زمانی که حاج عبدالله خدمت امام راحل رسیدند و ایشان به این شهید امر کردند که به داد بشاگرد برسید که سربازان خوبی برای امام زمان دارند، حاج عبدالله همانجا لبیک را به امام گفت و دست خالی کار را آغاز کرد. 

وی افزود: حاج عبداله سال ۶۰ خدمت امام راحل رسید و اول اردیبهشت سال ۶۱ من به منطقه رفتم. آن منطقه ای که هیچ امکاناتی نبود و ما ۱۸ ساعت از مسیر میناب راه را طی کردیم، کاری که حاج عبداله کرد، او تجربه‌ای داشت، زیرا ما از قبل انقلاب فعالیت‌های خود در خیریه ثامن الحجج را داشتیم و  کمک به محرومان و مستمندان در خون او بود. من هم از سال ۵۲ پیش او در خیریه کمک می‌کردم.  

حاج امیر والی گفت: در آغاز کارهیچ نداشتیم و تنها توکل مان بود که قوی بود و همه داشته مان بود. کمک‌های ما فقط مردمی بود. همه وسایل راهسازی با این کمک‌ها خریداری می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما