شناسهٔ خبر: 67267613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در قائم شهر

رزمایش آرامش و ایمنی ترافیک معابر شهری ،امروز در قائم شهر اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس پلیس راهور مازندران در اهمیت اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک گفت: انتظام بخشی ترافیک شهری، از اهداف اصلی رزمایش آرامش و ایمنی ترافیک معابر شهری است که امروز در قائم شهر اجرا شده است.

سرهنگ بیگلری افزود: در اجرای این طرح با همکاری عوامل و امکانات پلیس راهور استان و شهرستان‌های هم جوار در قائم شهر ، برخورد با رانندگان خودرو‌های حادثه ساز و راکبان متخلف موتورسیکلت‌ها مطالبات جدی مردم از پلیس راهور است که برای ایجاد ارتقا ایمنی ترافیک شهری باید موردتوجه قرار گیرد.

وی، قائم شهر را دومین شهر پرتراکم کشور و در گذر مسیر‌های متعدد ترافیکی و از محور‌های پرتردد شمال نام برد و بر اهتمام بیشتر مسئولان در بهبود وضعیت ترافیکی این شهر تاکید کرد. 

سرهنگ بیگلری همچنین در آیین اهدای کلاه ایمنی به راکبان قانونمند موتورسیکلت در میدان آیت الله طالقانی قائم شهر گفت: پارسال  ۱۸۰۰ کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران اهدا شد که تاکید بر استفاده راکبان موتور سیکلت از کلاه ایمنی است.

سرهنگ بیگلری یاد آور شد: خط قرمز پلیس راهور مازندران برخورد با رانندگان خودرو‌های متخلف و هنجار شکن است که قرار دادن خودرو بر بالای داربست، توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی راننده متخلف به مرجع قضایی، مجازات این افراد و رانندگان قانون شکن خواهد بود.

نظر شما