شناسهٔ خبر: 67267597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس درهفته دولت به مالکان تحویل می شود+فیلم

پردیس- ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: درهفته دولت ۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس تکمیل و به مالکان تحویل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خلیل محبت خواه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مناسبت های مختلف واحدهای تکمیل شده به متقاضیان تحویل می شود و درخرداد ماه امسال ۳ هزار و ۳۶۷ واحد به مالکان تحویل شد.

وی ادامه داد: در شهریورماه امسال همزمان با هفته دولت چهارهزار واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد و عملیات اجرایی بقیه پروژه ها که برخی روی خاک و زمان بر هستند شروع می شود، برای انتهای سال تعداد کمی از واحدهایی که روی خاک هستند باقی می ماند و بقیه را به متقاضیان تحویل می دهیم.

۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس درهفته دولت به مالکان تحویل می شود+فیلم

برای راه اندازی آسانسورها قرار داد جدید بسته شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در سنوات گذشته در فازهای ۱۱و ۸ پروژه هایی تحویل شدند که آسانسورها مشکل داشتند و به پروژه هایی که به تازگی ما تحویل گرفتیم، افزوده شدند.

محبت خواه ادامه داد: با پیمانکار جدید قرارداد بسته شد تا علاوه بر نصب آسانسورهای جدید ، نسبت به رفع نقص آسانسورهای قدیمی نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به مشکل پایان کار برخی از واحدها، توضیح داد: برخی از واحدها از سالهای گذشته مشکل پایان کار دارند و تا زمانی که پایان کار را دریافت نکنیم نمی توانیم آنها را در سامانه تایید استاندارد آسانسور ، کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با همکاری شهرداری پردیس درحال گرفتن پایان کار هستیم و به ترتیب کارها در حال انجام و مشکلات مرتفع می شوند.

پیمانکاران خوشنام جایگزین بد عهدها می شوند

محبت خواه خاطر نشان کرد: تا اتمام کارساخت واحدهای مسکن مهرپردیس، هرپیمانکاری که کار نکند از کار برکنار و پیمانکار خوشنام جایگزین می شود.

وی ادامه داد: در رویه جدید پیمانکاران دیگر اقاله نمی شوند، پیمانکار جدید موارد باقی مانده را انجام می دهد و هزینه کارها به حساب پیمانکار قدیمی نوشته می شود و پیمانکار قدیمی به دلیل کم کاری در زمان قرارداد مشمول جریمه نیز خواهد شد.

هفته دولت یک هزار واحد مسکن نهضت ملی افتتاح خواهد شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تعهد ساخت ۲ هزار و ۴۳ واحد مسکن نهضت ملی را در پردیس داریم اگر زیرساخت ها تامین و دستگاههای خدمات رسان برای انشعابات همکاری کنند در هفته دولت یک هزار واحد مسکن نهضت ملی را به مالکان تحویل خواهیم داد.

محبت خواه با اشاره به حمایت مالی صندوق ملی مسکن بیان کرد: صندوق ملی مسکن هم حمایت خوبی داشته است ،برای تامین منابع باید اموری را که پیش نیاز پرداخت پول از صندوق ملی مسکن می باشد را اجرا کنیم تا شرایط دریافت منابع مالی را داشته باشیم و تاکنون همکاری متقابل خوبی با صندوق ملی مسکن داشتیم.

۳ همت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نیاز است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر به طور تقریبی به ۳ هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محبت خواه افزود: رقم دقیق را برای تکمیل ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس نمی توان اعلام کرد یک سری ایرادات نهان و یک سری کارهای انجام نشده هزینه ساخت را بالا می برد و در برخی از موارد تناقض پیدا می کند و به همین دلیل نمی توان رقم دقیق منابع مالی مورد نیاز را اعلام کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما