شناسهٔ خبر: 67267546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عیادت نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری از بیماران بیمارستان قائم رشت

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری و استاندار گیلان با حضور در محل بیمارستان رازی رشت، از بیماران منتقل شده بیمارستان قائم(عج) به این بیمارستان عیادت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان سید محمود حسینی‌پور، سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و نماینده ویژه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز_ چهارشنبه سی‌ام خرداد_ با حضور در بیمارستان رازی رشت، ضمن گفت‌و گو و عیادت از بیماران و همراهشان؛ آخرین وضعیت ابعاد حادثه حریق این مرکز درمانی بخش خصوصی و روند رسیدگی به بیماران منتقل شده را بررسی و دستورات لازم در جهت تداوم ارائه خدمات به بیماران منتقل شده این بیمارستان به مراکز درمانی را صادر کردند.

عیادت نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری از بیماران بیمارستان قائم رشت

آنها همچنین در گفت‌وگو با عوامل دانشگاه علوم پزشکی، مسؤولان بیمارستان، امداد و نجات هلال‌احمر، آتش‌نشانی و اورژانس و نیز مدیران و دست‌اندرکاران بیمارستان و مردم از آخرین جزئیات حادثه مطلع شدند و ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حوادثی بر بررسی دقیق علت و عوامل حریق رخ داده تأکید کردند.

صبح امروز نشست بررسی ابعاد مختلف حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت با حضور سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و نماینده ویژه محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و استاندار گیلان و اعضای شورای تأمین و متولیان امر در استانداری برگزار شد.

نظر شما