شناسهٔ خبر: 67267415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌برداری ۱۳۱۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان همدان

فرمانده سپاه استان همدان، گفت: امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همدان ۱۳۱۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار پاسدار مظاهر مجیدی ظهر امروز در همایش شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان همدان، اظهار داشت: آنچه امروز به عنوان گزارش عملکرد ارائه شد ناشی از عملکرد و تلاش همه مجموعه‌ها است و صرفا مربوط به بسیج سازندگی نیست که اتفاق‌های خوب امروز را موجب شده است.

وی افزود: جهاد‌گران جهادی نقش آفرینی کردند تاکنون طرح‌های عمرانی به مانند انتقال و توزیع آب شرب، ساخت مخازن مرتبط با آن و راه روستایی به مرحله بهره‌برداری رسید، سپاه و بسیج در طول 45 سال فعالیت انقلاب اسلامی همیشه در صحنه برای خدمت به مردم حضور موثر و  نقش‌آفرین داشتند.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین استان همدان با اشاره به اهمیت هم‌افزایی توان در اجرای امور، گفت: نمونه بارز از این نقش آفرینی را در استان همدان در ساخت مخزن آب با ظرفیت 10 هزار مترمکعب در کوی اندیشه همدان می‌توان دید که کمتر از 4 ماه ساخته شد یا ساخت و اجرای مخزن 600 متر‌مکعبی روستای ارزانفود و  اجرای 10 کیلو‌متر خطوط آبرسانی آن است.

استاندار همدان نیز  گفت: طرح‌های که امروز شاهد بهر‌ه‌برداری آن هستیم گوشه‌ای از تلاش و خدمت سبز‌پوشان (سپاه پاسداران و بسیج)  استان همدان است که در بخش‌های مختلف جهادی عمل کردند کاری با کیفیت بالا و هزینه 50 درصد کمتر ارائه شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد، اظهار داشت: در موضوع آبرسانی به روستا‌های استان همدان 35 طرح در قالب 2 تفاهم نامه امضا شد که اولی برای 160 روستا و قرار‌داد بعدی برای 200 روستا است که در قالب این طرح‌ها آبرسانی به جامعه هدف انجام خواهد شد.

وی افزود: باید از تلاش و کار خوب جهادی که برای آبرسانی انجام شده است تشکر کرد و در 8 تیر با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای فردی شایسته را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه خدمت رئیس جمهور شهید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما