شناسهٔ خبر: 67267407 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قیمت و خرید انواع رولرلید

رولرلید نوعی پوشش کرکره ای آلومینیومی و ضد آب به شمار میرود که امکان نصب آن به ساده ترین شکل ممکن روی فضای بار پیکاپ ها وجود دارد. رولرلید را میتوان نسل جدیدی از سوپرلیدها دانست که یکی از مهم ترین تفاوت های میان آن ها این است که رولرلید به شکل کرکره ای باز و بسته می شود. رولرلید نوعی پوشش کرکره ای آلومینیومی و ضد آب به شمار میرود که امکان نصب آن به ساده ترین شکل ممکن روی فضای بار پیکاپ ها وجود دارد. رولرلید را میتوان نسل جدیدی از سوپرلیدها دانست که یکی از مهم ترین تفاوت های میان آن ها این است که رولرلید به شکل کرکره ای باز و بسته می شود.

صاحب‌خبر -

 این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید از تمام فضای بار بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی مسائل پیرامون قیمت و خرید انواع رولرلید بپردازیم. اگر تمایل دارید در زمان خرید این محصول هوشمندانه تر عمل کنید با ما همراه باشید.

 

خرید انواع رولرلید از فروشگاه رد راینو

اگر به دنبال خرید رولرلید با کیفیت مناسب هستید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کینم فروشگاه رد راینو را انتخاب کنید. رد راینو یک فروشگاه مطرح و معتبر در زمینه فروش رولرلید است. جهت خرید انواع رولرلید می توانید با کارشناسان مجموعه رد راینو تماس حاصل فرمایید و به راحتی اقدام به سفارش نمایید. در ادامه به معرفی انواع رولرلید خواهیم پرداخت:

رولرلید کلوت Kalut

این محصول دارای قفل ضد سرقت است که درب قسمت بار را نیز همراه با خود قفل می کند. برای راحتی در جمع و باز شدن قسمت بار ، داری سیستم جمع شوندگی دو مرحله ای است. رولرلید کلوت Kalut  دارای چراغ SMD پر نور است که در شب بسیار پر کاربرد است.

رولرلید کلوت کاملا ضد آب بوده و در مقابل باران و گرد و غبار از قسمت بار خودرو محافظت می کند. رولرلید کلوت (Kalut) قابلیت تحمل وزن تا 300KG را دارد.

قیمت و خرید انواع رولرلید

 

رولرلید جک KMC T8

این رولرلید  ساخته شده از آلومینیوم است که باعث استحکام در کنار سبکی و همچنین ضد زنگ شدن محصول می شود. این محصول دارای قفل ضد سرقت است که درب قسمت بار را نیز همراه با خود قفل می کند

برای راحتی در جمع و باز شدن قسمت بار ، داری سیستم جمع شوندگی دو مرحله ای است. رولرلید جک تی 8 قابلیت تحمل وزن تا 300KG را دارد. رولرلید T8 دارای نصب آسان است و امکان ارسال به  سراسر کشور و یا نصب در مجموعه Red Rhino را دارد.

 مهم ترین مزایای رولرلید که لازم است بدانید!

استفاده از رولرلید برای شما مزایای بسیاری دارد که در این بخش از مطلب مهم ترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

ظاهر شیک رولرلید

رولرلید یک پوشش کرکره‌ای نسبتاً ظریف به شمار میرود. این پوشش به سادگی با اتاق بار وانت شما ادغام شده و با پوشش دهی این بخش باعث می شود که نمای خودرو جذابتر به نظر برسد. برخی از افراد به محفظه ویژه برای نگهداری از وسایل خود نیاز دارند و نمی خواهند در نمای کلی پیکاپ خود تغییرات محسوس و زیادی را ایجاد کنند. رولرلید با ویژگی هایی که دارد انتخاب بسیار خوبی برای این افراد محسوب می شود.

جنس مقاوم و ضدآب

رولرلید از آلومینیوم با سطح مقاومت بالا تولید می شود. این محصول از وسایل شما در مقابل نفوذ آب محافظت میکند. در هر چهار سمت رولرلید لوله‌ای واقع شده است که در صورت نفوذ آب به اتاق بار، آن را به سمت زیر خودرو هدایت میکند.

مکانیزم و دسترسی آسان

مکانیزم کشویی که رولرلید دارد باعث شده کار برای رانندگان ساده تر شود. پیکاپ‌دارها بدون اینکه فشار زیادی وارد کنند می توانند این پوشش را تا انتها باز نمایند. سادگی مکانیزم رولرلید موجب شده که افراد زیادی به خرید آن علاقه نشان دهند. هر پیکاپ سواری دوست دارد که از چنین پوششی برای اتاق بار خودروی خود استفاده کند.

وزن پایین رولرلید

یکی از مهم ترین مزایای رولرلید وزن پایین آن است. وزن پایین این محصول به دلیل ساختار باریک و ظریف آن است. این ویژگی باعث می شود که هیچ بار اضافی روی دوش محور عقبی خودروی شما نباشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی از این پوشش استفاده کنید.

تحمل وزن بالا

یکی از دلایلی که بیشتر افراد به خرید انواع رولرلید علاقه نشان می دهند تحمل وزن بالای آن است. این پوشش کرکره ای با اینکه ظریف به نظر می رسد تحمل وزن بینظیری دارد و میتوان انواع وسایل را روی آن قرار داد. زمانی که بعد از پر شدن اتاق بار نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری وسایل خود داشتید می توانید روی این پوشش حساب کنید.

امنیت بالا رولرلید

با خرید رولرلید دیگر نیازی نیست نگران امنیت وسایل خود باشید. این پوشش آلومینیومی قفلی مستحکم با دو کلید دارد که با خیال راحت می توانید  از آن استفاده کنید. اگر قفل این پوشش بسته باشد با باز کردن شاسی‌های درب عقب توسط راننده نیز باز نمی شود. با این وجود رعایت جوانب احتیاط ضروری است و باید خودرو را در مکان های امن پارک کنید.

بهترین مجموعه برای خرید رولرلید

اگر پس از آشنایی با مزایای رولرلید به خرید آن علاقه مند شده اید خبر خوش این است که می توانید بهترین نوع آن را از مجموعه رد راینو تهیه کنید. رد راینو یکی از معتبرترین وارد کننده های رولرلید و سایر قطعات آفرود به شمار میرود که دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است.

رد راینو در طی سال ها فعالیت خود توانسته رضایت تمام مشتریانش را به دست بیاورد. تمام رولرلیدهای عرضه شده توسط این مجموعه از کیفیت بالا و قیمت های مناسب برخوردار هستند. از دیگر مزایای خرید از رد راینو پشتیبانی نصب است.

 

قیمت و خرید انواع رولرلید

سخن آخر

اگر از خودروی خود در مکان های مختلفی استفاده می کنید و جنبه لوکس بودن آن نیز برایتان اهمیت دارد رولرلیدها انتخاب های ایده آلی برای شما هستند. شما می توانید با نصب این پوشش ها وسایل خود را بدون نگرانی تا هر مکانی که می خواهید حمل کنید.

 این محصولات با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند و شما می توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید نوع مناسب آن ها را انتخاب کنید. اگر برای خرید انواع رولرلید نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید می توانید از کارشناسان مجموعه رد راینو کمک بگیرید.

 

سوالات متداول

·       آیا قابلیت نصب تجهیزات اضافی روی رولرلید وجود دارد؟

بله، نصب تجهیزات اضافی روی رولرلید امکانپذیر است. از میان این تجهیزات میتوان به مواردی مانند سبد، رک و استند دوچرخه اشاره کرد.

·       آیا رولرلید باعث ایجاد محدودیت در فضا می شود؟

این پوشش با اتاق بار وانت یکی می‌شود و محدودیتی در فضا ایجاد نمیکند. این موضوع به دلیل طراحی این پوشش است.

·       لامپ زیر رولرلید چه کاربردی دارد؟

زیر این پوشش یک لامپ تعبیه شده است و اگر در تاریکی به پیدا کردن چیزی نیاز داشتید می توانید از آن استفاده کنید. از نور این لامپ می توانید برای روشن کردن فضا نیز کمک بگیرید.

 

 

 این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

 

 

 

نظر شما