شناسهٔ خبر: 67267389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بمناسبت هفته ازدواج؛ ویژه برنامه جشن وصال در میانه برگزار شد

تبریز- ویژه برنامه جشن وصال بمناسبت گرامیداشت هفته ازدواج در مجتمع فولاد میانه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم با بیان اینکه هر انسانی برای موفق شدن نیاز به معنویت و مهارت دارد، معنویت را یکی از ارکان اصلی ازدواج و تشکیل خانواده عنوان کرد.

   امیر تقی‌زاده افزود: ازدواج بدون معنویت و یادگرفتن مهارت‌های زندگی، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

   وی به رنج ناشی از بلاتکلیفی جوانان در امر ازدواج اشاره کرد و افزود: امروز جوانان ما در امر انتخاب همسر، تهیه جهیزیه، یافتن مسکن برای شروع زندگی با رنج فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند و این می‌طلبد که خیّران و فعالان اجتماعی و کارخانجات با احساس مسوولیت، در این حوزه ورود کرده و مسیر ازدواج جوانان را آسان و آسمانی کنند.

   تقی‌زاده همچنین بهترین نوع دوست داشتن در مسیر انتخاب شریک زندگی را نه دوست داشتن براساس لذت و یا منفعت، بلکه دوست داشتن براساس کمال انسانی توصیف کرد و متذکر شد: باید عشق و دوست داشتن شریک زندگی زمینه تشویق و گام نهادن در مسیر کمال زندگی را فراهم نماید.

   جشن وصال با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، فرماندار، امام جمعه، مسئولینی از سپاه، ادارات، کارشناسان و مشاورین امر ازدواج در مجتمع فولاد آذربایجان میانه برگزار شد.

   در پایان این مراسم از فعالین حوزه ازدواج، زوجین جوان و زوجین جوان دارای ۳ فرزند تجلیل به عمل آمد.

نظر شما